• hummle

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

idag blir jag fru!!!
    stolt, lycklig o nervös...

måste lägga mej nu, går upp 5.30 puh men d e så värt d!

KRAM O NATTNATT
    hoppas vi ses idag

• hummle

NU åker jag o hämtar tärnan o sen bär d iväg t frizzan

åååå va d här e kul men jag e sååååå nervös

kram kram

• hummle

nu e jag FRU
    LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG

berättar mer när jag landat. nu ska jag o min MAN njuta av bröllopstårta *smaks* o titta på fler bröllopsbilder. bror kom precis ner med våra bilder han tagit under dagen.

KRAM

• hummle

har lagt in 1 bild på oss än så länge

kikade in för jag har ju fått göra d magiska bytt roll här o ändrat min presentation.
    nu blir d lunch med min MAN o vi riktigt njuter av dessa dagar vi aldrig får tillbaks.

KRAM

• hummle

Måste tacka all er för era grattulationer lever fortfarande i nuet o tänker BARA på lördagen o vad som hände *ego*
    vänta ska ni se
    så håll ut snart e jag tebax t verkligeheten...

teapot o skille: d va KUUUUL o se er, har några kort på er m som avslöjar att ni tar kort på oss, dom vill jag gärna ha *blinkar fint m ögonen o ler d allra snällaste*

myrmor: har en röd overall i stl 80, en såndär slit-o-släng, som inte används. ingen aning vad som finns i stl 86 men jag kan kika. hojta om nått är av intresse

tx2: najs m hippa låter som du haft skoj. lagom variation på dagen.

danielaa: lycka t hos frissan

• hummle

vardagen e tebax men jag lever fortfarande på lördagens händelse
    tyvärr uppstod lite tråkigheter som jag inte vill ta upp här men pratar gärna av mej vid tillfälle... ja ja nog om d! vill fortfarande njuta, har varit gift i snart 3 dagar. känns som d va igår, shit va tiden rusar inte nog att man ser d på ungarna utan att en sånhär stor händelse ska bara vara förbi på ett nafs.

kollar bilder hela tiden, sniffar på parfymen jag hade dagen till ära, luktar o pillar på buketten (har hållt i den en sisådär 50ggr utöver lördagen) o fixar m ringen HELA TIDEN (den måste ju sitta rätt )
    ja jag e helt uppe i det hela fortfarande men börjar landa...

lagt in bild på min underbara bukett o på tårtan, bilderna e ju inte jätte rättvisa men d är d vi har ts vi fått bilderna från peter.

tjoho så länge

• hummle

tizia: fina placeringskort

sweetsun: låter kanske dumt men häng inte upp er på vem som kommer lr ej. ni ska gifta er!!!
    e d helt kört m o få band o musik på vigseln? ni har ju fortfarande tid kvar menar jag (försöker inge lite hopp )

ååååååå pyssla, saknar lite att planera samtidigt som att d känns skönt att d e över. har ju tackkorten kvar o pyssla, bara vi får bilderna så här ska pysslas. o jo sen e d ju album osv, jiiihiii!!! än är inte pysslet över

sitter o planerar vårt första firande som MAN & FRU. vi ska ju fira 1 veckorsdagen men hur?! god mat (vilken?) o bröllopstårta e så långt jag kommit. hur hade ni velat fira? förslag? äta ute lr hemma? shit hjärnsläpp...

o så vill jag tacka för allt stöd skille, teapot o äntligen
    nå ja nu ska jag snacka skit m min fd tärning, ha en trevlig kväll alle sammans *vink*

• hummle

men gisses då herre gud förlåt tx2 SORRY!
    hahaha så jag snurrat ihop allt... ser nu på msn VEM jag eg har addat trodde d va teapot *skäms*
    men tack ska ni ha iaf för d har hjälpt ofantligt mkt

snart ska jag ut i d otroligt vackra vädret m barnen så får vi se om myrmor hittar hit

KRAM

• hummle

tizia: gör som NI vill! säger jag m allt mitt i bagaget... hade valt att ha d jag VELAT sitt brevid oss o inga andra. vett o etikett behöver man inte följa om man inte vill! våra syskon satt på borden närmst oss så som du beskriver. d e fritt fram o blanda hur man vill tycker jag, men d e jag
    jag hadegärna promenixat men bor i angered, inte så nära stan...

teapot: addat dej iaf, tillslut blev allt rätt ha så trevligt ikväll.

tx2: va skönt att jag e förlåten *torkar svetten ur pannan*

baver: GRATTIS t pjuksen, väntar på bild *nyfiken*

myrmor: hoppas nått passar myran

• hummle

danielaa: va tjusig klänningen e e d samma färg som på bilden oxå?

äntligen: kul m inbjudningarna som börjar ta form väntar m spänning för att få kika

här snöar d
    kom o tänka på att d va himmlans tur att vi gifte oss i lördags, dagen efter regna snöa o blåste d.

3 rätters har vi bestämt iaf på lördag men vilken mat ja d klurar vi på. sambon ville ha både efterrätt o tårtan måste jag säga att han e en gottegris?! hihi så vi får välja "lätta" rätter för tårtan e ju en aning mastig men ack så god.
    men tänk att 1 vecka har gått så fort, fattar fortfarande inte att vi gift oss. men d e sant jag e fru o han min man. shit va jag tröttar ut er lovar att inte klaga när ni börjar m ert tjöt

måste kika in länken oxå

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!