• Teapot

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

hummle, supersnygga inbjudningskort! De där kuvertkorten är ju bara för fina... jag kanske ska ändra mina egna funderingar igen

• Teapot

Hej tjejer, och tack för trevlig fika! Så kul att se människan bakom namnet så att säga Lovar att jag genast ska börja kommentera så att jag inte blir en skum "observer"

• Teapot

Danielaa: måste också säga att venusklänningen ser toppen ut! Har alltid bestämt hävdat att jag ska ha en mycket enkel klänning, men när jag ser alla dessa fantastiska skapelser så börjar jag tvivla på mig själv

Och myrmor, annonsen verkar vara borttagen, för precis som hummle så hittar jag den inte jag heller.

• Teapot

Tx2: ja det kanske är svårt att motstå! Har ju faktiskt en klänning som jag "råkade" tokfynda innan jul och den är ganska enkel. Men det är ju inget som säger att jag inte kan sälja den vidare om det börjar rycka lite i maräng-genen

• Teapot

Drömsurfade runt och hittade den på tradera, oanvänd. Var löjligt lågt utgångspris så jag kände mig nästan tvungen att lägga ett bud. Och vips så hade jag vunnit auktionen och den var min!

• Teapot

Aaah, vad spännande med klänningen, Tx2!!!

Fick just veta att min m2b inte tänker vara hemma på fredag kväll, så jag tänkte faktiskt skriva upp mig på date-listan. Vi synes!

• Teapot

Danielaa, din klänning är underbar! Blir nog svårt att hålla sig ifrån att titta på andra klänning för min del, som Tx2 rådde mig till

Bröllopsduellen har jag också sett. Inte den roligaste eller bästa filmen jag sett, men som andra sagt - OK.

Angående vad som ska kastas har jag också varit inne på hjärtriset, men läste in en annan tråd att om det är fuktigt ute eller regnar kan det bli superkladdigt. Så jag vågar nog inte riskera det, med tanke på att december i Göteborg inte alltid är de torraste tiden på året... men skulle bra gärna vilja! Blir nog bubblor för vår del istället.(brollopstorget.se/Forum-1-29/m3213084.html)

• Teapot

Fy vad trist att vara sjuk, krya på er! Tampas med en arbetsplats där maginfluensa härjar, hoppas på att jag gått fri...

Tänkte höra lite med er tjejer, om det är någon som tänkt catera mat till festen? Vilket cateringföretag använder ni då? Vi har redan fått avslag från våra två toppkandidater, verkar som om nyårsafton är heligt - ingen vill jobba

• Teapot

Ja HimlaGott var ju vårt förstahandsval men det föll. Men nu har vi faktiskt lyckats hitta ett företag som vill ställa upp (tredje gången gillt heter det ju)! gourmetsofie.se blev det! Känns skönt att ha det fastställt, blev lite småskakig när två caterare på rad sa att de inte jobbar nyårsafton...

Daniela, urtjusig sida! Härligt med inspiration, så jag vet vad jag kan visa m2b när det blir dags att börja bygga vår!

Vendel och Angelica skrev 2009-01-21 08:01:01 följande:

ang catering kolla med gbg restaurang skola (Läs EJ Burgården) Men det är ju en skola så de har ju inte alltid öppet, men det kan ju vara värt ett försök!För di Danielaa som har det i augusti (Teapots ena favorit) är ju Himla Gott. Det går att googla på båda namnen och få upp hemsidor!Våra alterna tiv om Syrrans svärfar inte hade kunnat var just dessa två!Ska ta och spana hemsidor senare idag läsa och lämna ett litet avtryck om ni har gästböcker kram så länge
  • Teapot

Hoppsan, vilken klänning du hittat Angelica Oförglömlig... På tal om del så undrade mamsen om jag inte ville använda hennes gamla klänning, kanske göra om den lite. Fick snällt avböja, inget ont om min underbara mor men det såg ut som att hon gifte sig i mormors spetsgardiner!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!