• Teapot

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

hummle, kul med lokalen! Du kommer bli förvånad över hur mycket du kommer hinna planera och inhandla pynt på den tid som är kvar

Tx2, kör på bara, pynt och bubblor och godis. Man vill väl inte ångra sig!?

skille, låter inte helt fel med ditt smyckesskrin! Inte alls avundsjuk...

Angående detta med dukning så tillåter inte vår lokal mycket annat än småbord men jag tror det blir bra. Vi funderar på att ha en "suppall" framme vid honnörsbordet också. Har aldrig varit med om en sådan själv men läste om det och det lät mysigt!

• Teapot

Tizia, prova sy ihop festhäftet på symaskin istället för att häfta! Har aldrig testat själv men många har pratat om det och jag tror det kan bli riktigt snyggt. Annars kan det bli fint med ett (elastiskt) band i en färg som passar in.

• Teapot

Jag och min blivande ska till bröllopsmässan! Har inte bestämt vilken dag än dock, kan välja

• Teapot

hummle, hej och hå vad nära det är nu! Sååå spännande! Tänk om man hade (mindre än) två veckor istället för drygt tio månader...

tx2, Bali låter inte helt tokigt! Har också haft tankarna ditåt, men vi får se vart det landar i slutändan.

Angelica, stor kram till dig.

Jag och m2b var på mässan igår. Men vi blev liksom lite villrådiga båda två! Pratade i alla fall lite mer med vår fotograf och bokade in ett möte till tisdag kväll då vi ska prata ännu mer! Fick åtminstone en del inspiration. Så nu ska vi väl bara smälta allting och fortsätta planeringen Vad tyckte ni andra om mässan, ni som var där?

• Teapot

hummle, klart man vill se hur fina ni är! Det är väl snarare så att du får säga ifrån om du tycker att vi blir för många

Tx2, klart du ska provsmaka alla!

• Teapot

hummle, klart vi borde få till en träff innan vigseln om du känner för pepping! En fika i nästa vecka kanske? Eller vad säger ni andra?

• Teapot

Tjoho! Precis hemkommen från fotograf-besök med härlig känsla i magen! Blev dyrare än vad vi budgeterat för men det känns som att det inte spelar någon roll. Sån härlig tjej och det känns så skönt att det är en bekant till m2b, verkligen avslappnat! Så, ett papper till påskrivet som brudpar

• Teapot

När2blir1, vi har anlitat Skaparateljén eftersom min m2b känner hon som har hand om det hela

• Teapot

hummle, verkar vara ritkigt omtumlande detta! Tusan vad nära det är, dagarna bara flyger iväg

baver, krya på dig!

Och helgen... ska nog gå på bio med mannen och hitt på nå kul med en kompis på söndag. Ganska lugn helg! Behövs, mycket på jobbet nu. Kram på er allihop!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!