Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
tjoho! Hemma efter en lätt rörig dag. Har fått ett vik uppe i thn, så jag kommer ev inte förrän till fikan imorgon. Dyker i alla fall upp så fort jag kan!
tjoho! Hemma efter en lätt rörig dag. Har fått ett vik uppe i thn, så jag kommer ev inte förrän till fikan imorgon. Dyker i alla fall upp så fort jag kan!
Har sovit som en sopa inatt så jag tackade nej till vikket. kommer oxå 16.30
Åh vad "du" den var!! Tvivla inte, du kommer bli jättefin! TACK TACK för idag! Ni är så goa, känner mig som en ny fräsch människa när jag fått prata om något annat än bajs och bebismat i ett par timmar. Nu är jag desinfekterad och klar inför imorgon . Sov så gott så ses vi om en liten vecka (om inte innan dess).
Här är förresten länken till prinsessklänningen jag pratade om (om den inte funkar är det la sposas sandolina):
www.brollopstorget.se/Annonser/
(insatt 14 januari 14.28)
Hallå brudarna! Nu börjar morfinet släppa och jag känner mig som mig själv igen .. Gillar narkos lite för mycket tror jag . Har lämpat av a i frölunda hos vänner och ska nu väcka myran som somnade i bilen.
Hade lite lätt panik i morse när min telefon inte gick att ladda. Åkte hastigt och lustigt in och köpte en ny telefon (som jag inte alls har råd med egetligen), och på vägen hem försökte jag ladda min gamla mobil i bilen.. och det funkade.. Suck!! Så det var ´bara laddaren som var trasig.Är ju knäpp som inte kollade det först, jaja!
Hur som helst, när jag var inne passade jag på att beställa vigselringen, så i slutet av mars får jag den
Kläöönningen ligger kvar under köp o sälj, inlagd den 14.e vid tvåtiden på eftermiddagen, la sposa sandalina står det. Kolla inte den, den är en ljuvlig liten bakelse.
Daneilaa: Jag röstar på venusen
lite pillan
de lär det nog bli (läs myyycket ). Ljög till och med och sa att vi gifter oss i örjan av maj så jag skulle få den innan påsk
Hallå godingar!!
Jisses vad ni skriver .
Danielaa: Lovely klänning!! En riktig prinsessbakelse . Och mest "du" av de du visat!. Grattis!
Angelica: Kul med kocken! Snart får vi pysseldata - ska bara m lite bättre först, har grymt ont efter den här operationen - värdelöst!! .
Tx2: Då kommer jag (iklädd min brudklänning) med två stora säckar ris och sjunger "herre leeeddd dessssssaaaaa tvååå" när det är dags för er vigsel .
Jag vill gärna gå på bio, ingen mammaledig som ska med på - yes man -barnvagnsbio på onsdag förmiddag?
Är sugen på bubblor, men våndas över att lägga ner en femhundring på BUBBLOR??? Ska fundera lite till, säg till när ni beställer!
Ser fram emot fredagen!!! Pöss!
Heja stämpeln! Nu har den kommit, så jag (läs Anders) ska bara klura ut hur vi ska skriva ut det vita pappret (en rebus för den smartaste.. hur löste ni det tx2?) sen blir det bubbel och pysselkväll för den som är sugen. Typ måndag eller onsdag nästa vecka?
Har också spontanbeställt slöja och tiara/diadem, de var så billiga att jag i värsta fall får använda dem lite innan bara för att få bröllopsfeeling .
Shit pommes frites, det är mindre än 4 månader kvar, vart tog tiden vägen??? Snart är vi fruar...