• Myrmor

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Nu har jag tokspontanköpt en slöja, på tre meter!! Jag som skulle vara så måttfull och obrudig . Stilrent och klassiskt flög precis ut genom fönstret...

• Myrmor

Men lilla gumman . Du har gott om tid att fixa till klänningen så den blir din DRÖM!!! Tycker också att hon på svahns var ett pucko, de var mycket trevligare på bloms! Sponsra inte dåligt service-minded säljare!!Det är inte svårt att hitta underkjolar på nätet/i nån affär i gbg istället!

• Myrmor

OCh idag har jag varit en hård förhandlare . Blev så tröööötttt på alla som försöker pressa en på mer pengar bara för att man skulle gifta sig!!! Tårtfolket ringde, vi hade fått en prisuppgift (för bakelser som de har i sitt ordinarie sortiment). Och först sa de...

"ja men då måste vi anpassa med mer dekorationer" (jag sa nej, ta det som de brukar se ut), sen

"ja men vi måste testa om bakelserna får plats på ställningen" (jag sa, nej det fixar vi själva), sen

"vi vet inte vilken sorts frukt det finns till dekorationerna, så det kostar kanske extra" (jag sa, nej ta det ni skulle tagit på alla andras..) sen

"och tårtan på toppen måste kanske göras i en mindre storlek, det kostar mer (!!??!! hur kan en mindre tårta kosta mer frågade jag, då mumlade hon, och jag sa att i så fall tar vi den stora billiga varianten), sen sa hon att:

"när man köper så många kanske man får räkna på ett portionspris som blir lite dyrare" (så blev jag TRÖÖÖTTT!! och sa att köper man fler brukar man få mängdrabatt, inte tvärtom, vi köper bakelser för att komma billigare undan, annars kan vi lika gärna köpa nån annanstans. Hon svarade att

"det blir samma pris oavsett om någon beställer 400 bullar eller 30". bra!!! sa jag, då blir det samma pris för oss som vi fick från början). JISSES vad trött jag blir på fokl som försöker blåsa en!!! Så färdig--- nu är jag glad igen

• Myrmor

Hoppas hon blir bättre snart teapot, ha en mysig promenad och ramla inte igenom!!

Pratade precis med min frisör för dagen B och blev lite osäker... Nu hade de inte förlängningar utan löshår (vad nu skillnaden är??) och det ser inte så bra ut utsläppt.. Så vad göra; vänta till april och konsultationen om det inte funkar som jag vill ha det och lösa det då, eller titta efter någon annan (som är dyrare och säkert inte så trevlig..). Har en bröllops-svacka i dagarna .

• Myrmor

Hoppas hon blir bättre snart teapot, ha en mysig promenad och ramla inte igenom!!

Pratade precis med min frisör för dagen B och blev lite osäker... Nu hade de inte förlängningar utan löshår (vad nu skillnaden är??) och det ser inte så bra ut utsläppt.. Så vad göra; vänta till april och konsultationen om det inte funkar som jag vill ha det och lösa det då, eller titta efter någon annan (som är dyrare och säkert inte så trevlig..). Har en bröllops-svacka i dagarna .

• Myrmor

tx2: blä på dom!! (vi valde maxi i thn eftersom det är så nära vigselplatsen- och blä på dem med!)

• Myrmor

men hummle . Ska ni aldrig bli friska?? Håller tummarna för att ni blir bra snart!

Om ni vill ha rum i centrum är avalon eller plaza fina, lite utanför stan är st jörgens park superfint!

• Myrmor

jag fick prick på bf om det hjälper

Carolina1979 skrev 2009-02-12 20:20:43 följande:
    Hahaha - vad är det här? Ni gör ju mig deprimerad Är det ingen som fick INNAN BF? Orkar inte vänta längre nu ju...
  • Myrmor

Baver: kom på att jag aldrig skrev upp vad whiskeyn vi pratade om för trehundra evigheter sen heter: Bunnahabhain (typ 390 kr på systemet)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!