Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Oj, håller tummarna allt vad jag kan. Plus tårna! Har man sagt A får man säga B, C, D osv..
Oj, håller tummarna allt vad jag kan. Plus tårna! Har man sagt A får man säga B, C, D osv..
Härligt! Får köra lite byteshandel med dig. Vad sägs om en matburk med en papperslapp som har en bild på Selma mot lite sand?
Grattis myrmor!!! Det hade jag aldrig tippat på!
Fick reda på för ett litet tag sedan att jag kommer ha en gravid tärna.
Måste vara smittsam. Gnuggar du magen mot skärmen i maj, juni?
Inom 12 timmar har jag fått reda på tre som är gravida. Måste vara rekord, dessutom är två beräknade till samma dag. Och jag får sluta skämta om att folk skall gå hem o vara gravida, för det visar sig att dem är det..
Hummle: Kul med större lokal och att du får mer att planera
När2blir1: nu har jag kikat på korten. Gillade att pappret blev randigt efter halva. Men om ni vill ha hänget på så skulle jag nog korta ned tråden lite och ev ta bort ringarna. Funderar på om det blev för mycket med både och.
Tror du kan hitta textförslag om du söker på text inbjudan.
Vill inte bli allltför full, men lite vill jag dricka och festa med våra vänner.
Hahaha! Kan se riktigt hur ni byter utseende under kvällen oxå.
Härligt baver. Blir det blixten-fritt?
Aber was schön!
Oj, nu går det fort hummel!
Hur gjorde du/ni med vigselprogrammen?
Har du mycket pärlor på klänning o smycken så skulle jag köra på pärlor även i håret. Antingen på en tiara (lite strass är ok). El bara nålar med pärlor i, tror att glitter hade sådan om jag minns rätt.
Närblir1: har dessvärre inge tips.
Tizia: har oxå läst om sy ihop på symaskin. Men viktigt att man testar först, tror att tråden inte skall vara så spänd. Provade på våra inbjudningskort men det funkade inte så bra på det hala pappret plus att det var så liten bit så det släppte.