Inlägg från: Äntligen 090822 |Visa alla inlägg
  • Äntligen 090822

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

haha låter nice
    Vi ska snart ha den dealen om W´s nappar här, han har den bara när han sover men tycker endå att den borde avveklas....
    Men ingen bebis å G som han kan få ge dem till och Lisebergskaniner och annat är han rädd för...
    för att inte vara helt OT så ska jag ta med mig min smurf bla till the English shop... kanske de har vårt brudpar där. man vet aldrig!

hummle skrev 2009-01-30 11:19:48 följande:
    hahaha d kommer kosta dej dyrt i så fall *ASG*den ligger nerpackad i en låda men kan dila m pojkarna om o ge bort den t någon som ÄLSKAR den o hade blivit SÅÅÅÅ glad du vet man får ju vrida på d så d bara inte kan motstå tanken på att göra någon annan glad, hihi. shit vilken ful taktik jagkör då... kan fixa fram den o ta bild o mått så du vet vad du FÅR!!! va ska vi m den liksom?!ojojoj OT här verkligen
  • Äntligen 090822

Ja, Danielaa säger som Tx2 hur ska kronan se ut??
    Myrmor hur har det gått för dig med sslöja och tiara!

halv krasslig familj...
    Smurf o jag har varit ute och gått, el jag gått o han i vagnen.
    Så när han somnar så finns risken att jag somnar med...

Min mamma fick se inbjudan idag, hob vart helt tårögd och tyckte den var underbar *roligt*

Hittade inget kul t W´s tårta idag tyvärr...
    suck vad allt kronglar ja ja

Är det ngr spännande planer för helgen?

• Äntligen 090822

Myrmor, oj oj här går det undan! Ni har ju massor fixat bara poff!!
    Underbart!!
    *drömmer* tänk när vi får lägga hindersprövningen på lådan...
    Tack ja jag har en pucko chef, o denna är ändå bättre än "stor" chefen... huvvvaaa....
    Ni är välkomna på må el tisdag vilket som funkar för oss!! Hoppas att Smurfen är på dagis, men myran har ju ett rum fullt med leksaker så hon kan greja!!!

Nu ska host läbbiga jag ta och fixa lite gröt till familjen, vi ska gotta oss med mannagrynsgröt och ägg macka idag!

kram på er så länge

• Äntligen 090822

Tx2 underbart snällt angående Caketoppern!!
    Jag mailar el inboxar dig länken
    Kött o fisk e lugnt vi kommer säkert på det snart!!

Kul med servis personalen o ja bara 3 månader...... det betyder ju att jag närmar mig 6 månader tjohooo

• Äntligen 090822

Sweetsun härligt att du står på dig, min mamma och svärmor har också "hintat" om folk o visäger Blankt NEJ, vi bestämmer... Vi betalar...

Romantiska filmer...
    Jag såg en nu på fm, den gick på 3an i går med Jude Law, Cameron Diaz och Kate Wilnslet (jag och titlar) men tjejerna byter hus över jul och alla blir kära och lyckliga och så fina saker sägs och görs...

• Äntligen 090822

Härligt att snart stå brud tx2... tiden går väldigt fort!!

Manikyr etc funderar jag med på vart jag ska gå... får se vilka ställen ni är nöjda med när det är min tur

Kul att se dig och lilla myran i går MM hoppas att något av kläderna går att använda Den jackan/kappan hon har den skulle jag vilja ha i vuxen stl

Kan tänka mig att ni hade jätte mysigt hos Skille igår. Jag gjorde rätt som var kvar hemma, somnade strax ef 20 på soffan V fick stänga av dator o allt och väcka mig att -du borsta tänderna och lägg dig... öööhhh.... va sover jag

Pratade med min vän Jennie som har en kompis som kunde hjälpa och fixa till 50% papper jag behöver till inbjudningarna och tack korten... Jennie var så jävla arg o ledsen igår... Jag hade själv kunnat få betala i butik 430.- ... nu säger hon som fixat rabatterade papper (50%) att det kommer kosta 400.- .... öööhhh sen när blev 30.- 50% av 400.- stackars Jennie är helt försörd
    så istf 200.- i rabatt får jag 30.- men det är ju rabatt i alla fall

Annars så är det täpt i näsan här, har riat mig med att samla på mig olika bröllops bilder som vi kan ha som förslag till fotografen, klipper ut viktigt och bra bilder på blommor, hår mm i mina brud tidningar...
    Visst jag kunde väl få ca 150-200.- om jag säljer dem hela men vem orkar?? Har hellre en trevlig klipp bok sen

Baver vart var det du tänkte köpa blommorna?! tror att jag vet hur många jag behöver.. fundrerar på vad det blir tot med frakt o så!

tittade på mig själv idag när jag duschat... shit ska jag ta SB foton vetekatten alltså... hur bra tror ni att Peter är på att retuchera

kram

• Äntligen 090822

Massa kul att läsa!!

Myrmor härligt att det verkar vara sista!! PARRRRTYYYY *blåser i tutor*
    Bra att Myran testar skorna på alla sätt och vis! Man kan ju inte ha skor som smakar äkligt

Tx2 vi har en snäll brevbärare, hon låg i lådan idag jätte söt liten katt, får ju bara hoppas nu då att Smurfen blir så glad som mamma blev
    Japp klipper massor och sparar o grejar du får kika I promise!!

ang SB och retusch... så är det nog hopplöst om jag så levde på pulver och grönsaker och tränade ihjäl mig... lite för lite tid! Men vet ju att V tycker att jag är så vacker som jag är ni fattar varför jag älskar honom va så det blir nog bra... Är ju inte ensamma, vi är ju ett gäng och det gör det lttare att klä av sig inför fotoografen

Idag "dog" min favorit ögonskugga... så jag skulle in t stan köpa hårfärg o fika med min mamma... o tänkte, bra då köper jag ögonskuggan med, det är en Guiarlai (el hur det stavas) så jag köper inte det så ofta... VA i Hela fridens namn... De görs inte längre stod och funderade innan jul om jag skulle köpa en men tänkte jag tar det ef jul... Jag fick panik....
    Men jag hamnade på Åhlens och MAC ... där fick jag super hjälp och hittade en mkt lik ögonskugga *glader* plus att jag har bokat en smink konsultation.. jag ska sminka mig själv på dagen B och jag vill ha info om hur man får en make up att sitta i typ 20h....
    kostar 400.- men de 400.- får jag handla för och jag får en skiss där de visar precis vad som ska sitta var och så med namn och allt

Hittade bättre vinrött/mörkrött band idag till inbjudningarna så det är ju strålande!!

massa text och tjatter från mig...
    huha stackars er

kram
    tjohooooo

• Äntligen 090822

hmmm tx2 detta låter inte bra... Man måste ju kolla med alla hans vänner, inte bara de Organisatören känner...
    Min tärna ville ha en lista med nummer etc på de som är aktuella, så jag gör det samma med V´s best man...
    Sen så har vi almenaka vi försöker skriva ordentligt i och vi *läs jag* har skrivit på listorna att kolla med respektive om när ni planerar... med tanke på att man har ett annat liv jobb etc.!!
    Maila en lista med alla som är aktuella och skriv att du vill att de kollar med dig när och hur om det passar!

• Äntligen 090822

Danielaa sa att det är inför mitt bröllop, att jag vill se ut som vanligt festlig fast att jag behöver hjälp med att få en makeup som sitter mer än 8h. Jag har ju aldrig underlags cremer etc... bara lite mineral foundation o det vanliga!
    För nope jag skulle aldrig våga låta någon jag inte känner VÄL sminka mig inför den dagen... alldeles för "rädd" för det! Hade varit gött att någon annan gjorde det men jag vågar inte. så det här blir bra!!

Skille ja du vad du untyttjar mig, får nog ta och byta nummer hihi, nej då jag är bara smickrad och jätte glad att du vill ha mina kort

Baver spännande med blommorna!
    För mig är det ingen hets... tänker mest på dig!

ska ta lite frukost nu
    tjing

• Äntligen 090822

hej å hå vad det skrivs när man är borta en dag...

jag har verkligen gått emot alla ordinationer och varit på GeKå´s idag, men det var verkligen RÄTT dag att vara där... vi var typ ensamma där....

Skulle ha lite barn presenter och andra kommande födelsedagspresenter... Hittade till de flesta i den närmsta perioden

Sen tänkte jag ju spana på lite ev ljus och annat till bröllopet, men där sket det sig...
    Japp stjärna till mig för att hitta allt grönt Ringde myrmor men inget svar det finns guldstenar (deco) där nere..... Så om du vill ha får du flirta med Tx2

Helt död nu...
    im blir det att ligga o göra inget alls....

jo prata med Skille på MSN så hon inte saknar mig

härligt med snö, om det får ligga en viss smurf vart så lycklig här hemma
    O nu ska det blöjfritränas på dagis, så jag har köpt 4 par byxor och kalsonger som ska vara på dagis, Smurfens fröken tror att han kan vara redo oj oj oj min lille plutte...

Har säkert missat att kommentera hälften av allt som har skrivits men ta inte illa upp!!
    Jag tar igen det im

kram på er alla

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!