• Teapot

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Daniela, hihi mina päron gifte sig -82 tror jag och jag tror att hon innerst inne veeet hon också att den ser inte helt up-to-date ut hennes klänning. Mest romantiskt önsketänkande

Tx2, gillar verkligen din dukning - stilrent och snyggt! Med de gröna detaljerna blir det kanon!

• Teapot

Angående servettbrytning så läste jag även det i en annan tråd att serveringspersonal (om man nu ska ha sådan) lätt irriterar sig på för stora och yviga servetter som lätt ramlar omkull och som dessutom ska få plats tillsammans med allt pynt och diverse trycksaker. Kanske något att tänka på, vad vet jag?

Vi kommer antagligen att ha DJ på vår fest. Vår ena toastmaster tycker att bröllopsplanering är nästan lika kul som jag gör så han är väldigt engagerad och har något på lut som vi hoppas ska bli billigt!

Och, Tx2, se till att få i dig allt vad huskurer heter. C-vitaminer, te med honung och mjölk, hälsokostpiller och självklart en och annan dos choklad. Krya på dig!

• Teapot

Vilken rolig grej du hittat! Blev lite småintresserad själv Hittade du dina diamanter där också!? Ska utforskas närmre!

Vendel och Angelica skrev 2009-01-23 09:55:14 följande:

www.lingsmoment.com/product.phpkan detta vara ngt för dig Tx2 ?
  • Teapot

Ja tack för igår tjejer, supermysigt att träffa er! Ni är så härligt hjärtliga och behöver inte alls känna mig så ny i gänget som jag ändå är! Hoppas på fler trevliga kvällar

Skille, hoppas du fick en kul utekväll, synd att vi andra blev så trötta, fick visst gäspsjuka eller nåt...

• Teapot

Härligt att ni fick en mysig pysselkväll tjejer! Själv hängde jag på jobbet alldeles för länge... får pyssla en annan dag!

Och tx2, uuuuunderbart med klänning!

• Teapot

Francis, det var inte du som fick La Cuvée lovordat för dig i LC-tråden? Lokalen kanske inte föll i din smak? Angående stugan vid Delsjön, det är inte Bertilssons stuga (tror jag den heter) som kan menas? Ett supermysigt litet café, men som sagt sväljer stugan inte så många gäster.

Och, Äntligen, trevligt att råkas såhär under nya omständigheter

• Teapot

Francis, synd med datumen! Vi har La Cuvée vi också, precis som Äntligen

• Teapot

Goder afton! Här var det aktivitet vill jag lova, som oftast när man inte läst på ett par dagar

Härligt med klänningsköp och annat som börjar falla på plats för er andra!

Eftersom jag gillar detta med att planera så är även jag på span efter serveringspersonal. Tänkte vi skulle fixa det med bekanta, har lagt ut ett par trevare så får se hur det går.

Annars har det börjat klia i pysselnerven. Har införskaffat material så snart kan jag inte hålla mig längre, inbjudningskorts-pyssel here I come!

• Teapot

Vad ni är flitiga på tangentborden!

Härligt att det blev en mysig fika igår. Har själv så mycket annat på måndagar.

Angående svensexor så är jag redan orolig för min S:s skull. Jag vet nämligen att det redan har börjat planeras... han kommer inte få det lätt. Men säkert roligt!

Vi har bokat fotograf idag! Hon blev så glad så vi fick gratisbiljetter till bröllopsmässan! Så dit ska vi också

• Teapot

Hmm, funderar på detta med slöjor. Tizia, duktig du är som syr själv! Undrar om jag verkligen ska ha en... hur många av er kommer att ha slöja? Och vilket stuk på slöja blir det då? Lång böljande bakpå eller kortare och framför ansiktet á la hollywood-film? Eller finns det mer, är det en djungel även detta? Har ju noll koll känner jag

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!