• Teapot

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Daniela, vad roligt att du hittat din klänning!!! Utan massa tjafs, måste kännas riktigt härligt!

Tizia, jag är också nyfiken på vad det blev för meny, om ni nu kunde bestämma er?

Sweetsun, vi har också haft funderingar på att sätta par mitt emot varandra, känns spontant som en ganska bra grej.

Tx2, tårta kan man ju inte få för mycket av

Angelica, hoppas du haft en riktigt mysig krysshelg!

Här hemma har det pysslats lite med inbjudningar. Tar det lite när andan faller på, har ju ganska mycket tid kvar innan de ska skickas ut... vi var inne på wranges för att kolla ring i lördags eftersom vi fick rabattcheck på mässan, men det var såååå mycket folk så vi skjuter nog lite på det. Synd, för det hade varit mysigt! Hoppas ni andra haft en fin helg!

• Teapot

Hallå tjejerna!

Stämmer in i skönsången, tack för igår! Sitter nu på jobbet och försöker komma igång, men det bubblar alldeles för mycket bröllop i huvudet Tror nästan JAG är nervös för hummles skull!

Ha en fin dag!

• Teapot

hummle, AAAHHHHHH!!!! Hur många minuter var du tvungen att ligga kvar i sängen i morse?

Skille, hihi - jo det är ju så att de är män, men men För övrigt så har jag blivit inspirerad, måste nog besöka change snart!

Angelica, härligt att du haft ett bra möte!

Blev nyss alldels varm i hjärtat så jag måste bara få berätta om min söta m2b! Hittills har ju jag varit drivande i vår bröllopsplanering (hehe, någon brud som känner igen sig!??). Men äntligen har min S tagit egna beslut och visat initiativförmåga Vi har ju mycket klart till festen men ingen serveringspersonal, så han har helt sonika tagit kontakt med sina gamla scouter han varit ledare för och som nu blivit stora och nu verkar det som att serveringen kommer lösa sig! Åh vad glad jag blev! Han kunde inte visat på bättre sätt att han också tycker detta är roligt!

• Teapot

Hummle, hummle, nu är det inte många timmar kvar!!! Såååå spännande detta!

Daniela, vas mysigt att åka till Ullared med sonen - och få kärleksförklaring till på köpet

Angelica, härligt med ompyssling

Tx2, ha en underbar prinsessdag!

Er andra kanske jag ser i kyrkan om ett par timmar?

• Teapot

Nu har jag och Skille sett hummle bli fru!!! Varför kan man inte gå på bröllop varje helg? Jättemysigt var det *myser* Känns låååångt till december... men är full av inspiration!

• Teapot

Tx2, låter som att du haft en riktigt kul möhippa! Hoppas min (om jag nu blir hippad, vem vet?) blir något liknande

• Teapot

hummle, din fru-yra smittar, ler från öra till öra när jag ser bilden av er! Jag var där *yey* och du gifte dig!!! Bara skille som fotade, eller ja, jag fotade med skilles kamera

skille, tack själv för i lördags, alltid lika trevligt att fynda på rea, även om inte jag hittade något! Kul med rispåsarna

• Teapot

Men hummle då, tråkigheter? Kan också ställa upp som msn-tröstare! För övrigt måste jag bara säga att er tårta såg helt fantastiskt fin ut!!! Var den lika god? Och buketten... *drömma*

• Teapot

Tizia, vilka söta bordsplaceringslappar! Knyter du fast dessa i foten på vinglaset? Och lyltorna, är det de man ser med spets? Blir sugen på att pyssla... undrar om man skulle smita tidigt från jobbet och ta en pysselvända på stan

• Teapot

hummle, har inboxat dig min MSN IGEN eftersom jag tydligen lyckats skicka fel igår *typiskt* Så kan jag stötta på riktigt om det behövs!!

baver, häääärligt med skorna!

Tizia, blev så inspirerad av dina placeringskort så jag tror jag tjuvar din idé För övrigt har jag också rätt mycket bröllop i skallen och jag har ändå låååångt kvar! Men det går i vågor. Mest uppåt när jag smittas av er andra

Myrmor o Sweetsun, så tråkigt att det är körigt för er båda två Hoppas det ljusnar snart och händer oväntat roliga saker istället *kramas*

Skille o Angelica, ni pysslade igår? Blidde det braigt!?

Tx2, hur går det med simmandet?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!