• J D

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Vendel och Angelica skrev 2009-01-23 17:08:26 följande:
    japp mina diamanter är köpta där! 1000 st vita och 1000st vinröda

Och jag har fått diamanter på posten idag, dock ngt färre, mindre och dyrare . Ska bli kul att hämta dem och sätta igång med ringtillverkningen.

• J D

Vendel och Angelica skrev 2009-01-23 17:35:22 följande:
    ooohhh lalaaaaa... coooltJ D skrev 2009-01-23 17:10:35 följande:

Ja . Ska försöka hinna iväg till Nordstans Guld på måndag .

• J D

Vendel och Angelica skrev 2009-01-23 18:18:57 följande:
     får jag fråga hur många och stl på dem?J D skrev 2009-01-23 18:00:16 följande:

Jadå, det får du . De jag beställde nu är 8 st 0,03 ct som ska vara fyra var kring min 0,81 solitär som jag beställde tidigare från USA .

• J D

Tx2 skrev 2009-01-23 18:09:44 följande:
    Känns lite udda att få diamater på posten Längtar tills jag får hämta min ring med (små men ändock) diamanter på Nordstans guld.Ha så kul i kväll tjejer! Ta en öl (el whiskey) för mig

Haha, inte för mig som handlar allt på internet . Ja, vad kul att få hämta ut ringen! Vad ska du har för typ av ring? (Du har säkert svarat på det förut men det är ju ett virrvarr av trådar som jag försöker följa med i här på BT ).

• J D

Tx2 skrev 2009-01-23 18:48:42 följande:
    Nice med blingbling! Vitguld?

Mm :). Nepp, rödguld, min fästman skulle bestämt ha rödguld och jag ville att vi åtminstone skulle ha lika på ngt med ringarna .

• J D

Tx2 skrev 2009-01-23 18:54:04 följande:
    En vitguldsring med 12 (tror jag det är, längesedan vi gjorde beställningen) 0,02:or på liknande skena som jag har idag, fast smalare.

Låter jättefint! Jag har 12 0,03 på min förlovningsring, tycker det är så fint med sådana band .

• J D

Tx2 skrev 2009-01-24 10:16:29 följande:
    JD: av någon konstig anledning så har jag fastnat för att det är fint med stenar Hoppas på i framtiden att få sätta in i förlovningsringen (då jag inte var sten-intresserad när vi skaffade den).

Haha, ja, det är verkligen konstigt hur stenintresset kan växa fort . Mitt stenintresse fanns ju vid förlovningen också men det var ju bara sex månader sedan så .

• J D

Ojojoj, vad ni skriver, hinner aldrig med att svara på era inlägg...

Verkar som att det flyter på bra för alla iaf, kul!

Själv har jag fått hem min brudklänning nu och den behöver bara ett par småändringar för att passa perfekt. Är det någon här som har ngt tips på en prisvärd skräddare/sömmerska?

• J D

Teapot skrev 2009-02-04 12:37:53 följande:
    Hmm, funderar på detta med slöjor. Tizia, duktig du är som syr själv! Undrar om jag verkligen ska ha en... hur många av er kommer att ha slöja? Och vilket stuk på slöja blir det då? Lång böljande bakpå eller kortare och framför ansiktet á la hollywood-film? Eller finns det mer, är det en djungel även detta? Har ju noll koll känner jag

Jag har beställt en enlagersslöja i armbågslängd. Hoppas att den blir bra. Egentligen vet jag inte om jag borde ha slöja för min klänning är rätt mycket i sig själv...

• J D

Angående svensexor: Vi har avsagt oss sådant eftersom vi tycker att den traditionen inte passar oss.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!