Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Och jag har fått diamanter på posten idag, dock ngt färre, mindre och dyrare . Ska bli kul att hämta dem och sätta igång med ringtillverkningen.
Och jag har fått diamanter på posten idag, dock ngt färre, mindre och dyrare . Ska bli kul att hämta dem och sätta igång med ringtillverkningen.
Ja . Ska försöka hinna iväg till Nordstans Guld på måndag .
Jadå, det får du . De jag beställde nu är 8 st 0,03 ct som ska vara fyra var kring min 0,81 solitär som jag beställde tidigare från USA .
Haha, inte för mig som handlar allt på internet . Ja, vad kul att få hämta ut ringen! Vad ska du har för typ av ring? (Du har säkert svarat på det förut men det är ju ett virrvarr av trådar som jag försöker följa med i här på BT ).
Mm :). Nepp, rödguld, min fästman skulle bestämt ha rödguld och jag ville att vi åtminstone skulle ha lika på ngt med ringarna .
Låter jättefint! Jag har 12 0,03 på min förlovningsring, tycker det är så fint med sådana band .
Haha, ja, det är verkligen konstigt hur stenintresset kan växa fort . Mitt stenintresse fanns ju vid förlovningen också men det var ju bara sex månader sedan så .
Ojojoj, vad ni skriver, hinner aldrig med att svara på era inlägg...
Verkar som att det flyter på bra för alla iaf, kul!
Själv har jag fått hem min brudklänning nu och den behöver bara ett par småändringar för att passa perfekt. Är det någon här som har ngt tips på en prisvärd skräddare/sömmerska?
Jag har beställt en enlagersslöja i armbågslängd. Hoppas att den blir bra. Egentligen vet jag inte om jag borde ha slöja för min klänning är rätt mycket i sig själv...
Angående svensexor: Vi har avsagt oss sådant eftersom vi tycker att den traditionen inte passar oss.