Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Javisst, du är vi tre här som gifter oss 8/8 då, välkommen!
Javisst, du är vi tre här som gifter oss 8/8 då, välkommen!
Fraktar de till Sverige? Hade för mig att de inte shippar internationellt och om de gör det så var det jättedyrt, eller hur fungerar det?
Aha, sorry, såg ditt inledande inlägg nu Tx2
Mm, jag har för mig att de måste frakta dem på ett mkt speciellt sätt. Det har varit uppe på BT förut så man kan säkert googla fram hur mkt de tar. Ja, hotell-adress borde väl gå bra, det brukar väl fungera att göra så med diamanter så då borde det väl fungera med godis .
Daniela: Det är inte kinesiskt nyår längre men de har säkert en del att jobba in på grund av allt arbete som staplas under nyåret.
Jag kör på cerise (och de kommer att synas eftersom klänningen slutar strax ovanför anklarna).
Håller med dig Carolina, de låter mycket goda!
Aha, kan det vara de här?
http://www.fjarashembageri.se/eken.asp
Vad trevligt! Får man fråga hur mkt ni betalar för ert upplägg?
Aha, ja det låter som en bra deal! Tack för svaret
Grattis! Håller tummarna för att allt går vägen
Ja, Thailand är fint! Kan rekommendera Koh Samte, Koh Chang och Bangkok som avslutning för galen shopping.
Som bröllopsresa ska vi dock åka till Indien. Nackdelen med Indien är väl att man kanske behöver längre tid att vara där eftersom man får räkna med några dagars magsjuka.
. Grattis igen!
Beror på hur bilderna ser ut . Om det är heldag så tycker jag att det är OK. Eva Quirbach tar väl ngt sådant för heldag. Vi ska ha henne men kommer nog inte ta heldag som det ser ut nu.
MARS
MAJ
2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
JUNI
AUGUSTI
8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
OKTOBER
DECEMBER
Dagen efter!
Åh, vad var det för sömmerska i Olskroken?
Nja, ungefär så ska vi ha. Vi ska ha honnörsbord och seda tungor som går ut men med brytning på halva vägen så att det blir en mittgång. På det sättet får vi in 104 personer istf för 80 som normalt går in så det kan vara ett tips för er som råkar bjuda in fler än vad som var tänkt från början .