Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Hummle: Grattis till fyra veckor som fru!
Nu är det bara fyra veckor kvar till jag blir fru. Och Tizia.
Hummle: Grattis till fyra veckor som fru!
Nu är det bara fyra veckor kvar till jag blir fru. Och Tizia.
Fortsätter att lägga in flera inlägg..
Om tio dagar tänkte jag starta en ny tråd. Då listan i trådstarten inte känns aktuell så får ni fylla i själva.
MARS
MAJ
2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
JUNI
AUGUSTI
OKTOBER
DECEMBER
Det är helt ok att skriva andra saker än att bara uppdatera en lista...
MARS
MAJ
2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
JUNI
AUGUSTI
8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé
OKTOBER
DECEMBER
Idag plockas grillen fram från källaren och lite kompisar kommer förbi. Måste kanske visa tjejerna ringen...
Då vi är ringrostiga får det bli något enkelt men ser framemot det. Plus sällskapet.
Mycket nöjd med ringen!
Det var väldigt mysigt och gott! Satt o tjötade, fick in lite bröllopstjöt då några av tärnorna var med så pratade vi lite om upplägget för dagen. Dem fick se ringen samt klänningen. Fick även info från solistens bror om att det hade gått jättebra för solisten o gitarristen då dem hade övat hemma hos honom. Vilken tur att det hade funkat, det var nästan så att gitarristen var för bra. Skall bli spännande att höra resultatet på bröllopet. Och brudnäbben fick testa att blåsa såpbubblor. En mycket lyckad eftermiddag/kväll.
Ni är välkommna så fort solen tittar fram. Har en kuvös man kan sitta i.
Tizia: Vad var det för sömmerska du använt dig av? Jag måste sy upp klänningen efter att vi gjorde om underkjolen. Mamma vågade inte sy i klänningen.
Finns ingen anledning att stressa. Det ordnar sig
Tack.
Nu har vi hälsat på Peter och pratat bilder. Skall bli väldigt kul. Måste försöka få dem att börja med håret o sminkningen tidigare än planerat så vi hinner ta en massa bilder innan vigseln.
Han har uppdaterat sig galleri och där kan man se en bild på vår hummle
Inga mardrömmar om bröllopet än. Jobbet som håller mig vaken på nätterna.
Du kan få vara med på listan så vi minns att du är gift Grattis till en månad som fru!
Vi skall fira mamsen som fyllt 60 i helgen. Annars blir det bröllopspyssel el om vädret tillåter, påta i trädgråden.
Tror inte att jag fattat att det inte är så lång tid kvar. Kommer säkert vara superstressad sista veckan. Fast jag hoppas att kontrollfreaket inte kommer fram utan tycker att det blir bra hur det än blir.