Inlägg från: Vendel och Angelica |Visa alla inlägg
  • Vendel och Angelica

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

om du ska beställa kanske vi kan samordna det!?

hummle skrev 2009-01-19 13:59:17 följande:
    RIS!fast jag vill eg ha d där riset angelica snackar om. men d känns lite onödigt mkt för vår del m tanke på att vi inte blir så många. får bestämma mej snart om d iaf m tanke på att jag ska beställa caketoppern därifrån.
  • Vendel och Angelica

grejt!!

skille skrev 2009-01-19 14:33:45 följande:
    Angelica, jeg er med på risen:)
  • Vendel och Angelica

här skrivs det för fullt!!

Vi har varit fram o tbx med bubblor, ris blomblad... tja allt...
    Regnar det, då syns inga bubblor... folk vill ant inte stå o kasta ris så länge då heller...
    Jag har mailat calligraphen om det där om deras ris ev smälter fort. Inget svar ännu...
    o vanligt ris är inge bra, det vill inte kyrkan ha och det fastnar definitivt i håret och sitter som berget...

Tx2 förstår att du väntar på attd et ska ringas om klänning!!
    Var ifrån har ni beställt era klänningar tjejer?
    och vad har ni gett för dem!
    Minns när jag spanade i kina träsket att det fanns en massa sidor!

Skille den caketoppern vi vill ha finns ej i sverige så vi funderar på att buda på e-bay då det är bäst frakt bris där ifrån!
    annars har jag hittat en US sida som han MASSOR vi (läs jag) vill ha men vad man än beställer till sverige så blir frakten $75 helt galet..... testade tom att bara lägga ett par små solglasögon i ordern och samma frakt pris... Jag har beställt *TUNGA* saker fr e-bay och det har varit max $12 i frakt..
    Ja ja....

tja jag skulle gjort massor hemma idag men jag sitter fortf i pyamas typ...
    :-s

tjing

• Vendel och Angelica

V fick gjort ett av sina uppdrag idag!
    Vi har fått fixat anläggning till musiken på festen! Strålande! Ännu en grej att bocka av på listan!!
    Skönt!

Hemma själv med Smurfen, M2b han e på hockey. Jag hade velat se Obama grejen på tv, men det är bolibompa, lite gos i soffan och sen nattning, så det missar jag väl antar jag...

Annars har vi dragit upp alla Smurfens kläder fr källaren, här ska sorteras... sparas och vad som ska
    -säljas/skänkas/slängas... har ngr få utlånade plagg som ska åter och ngr av dem är märkes kläder så dem vill jag ju ha tbx.

hmmm bara alldagligt snack inte så mkt bröllop!

D hoppas du mår bättre snart!
    T oxå!!

• Vendel och Angelica

Har syrrans killes pappa, så inget tips tyvärr...

Teapot skrev 2009-01-20 21:21:22 följande:
    Fy vad trist att vara sjuk, krya på er! Tampas med en arbetsplats där maginfluensa härjar, hoppas på att jag gått fri...Tänkte höra lite med er tjejer, om det är någon som tänkt catera mat till festen? Vilket cateringföretag använder ni då? Vi har redan fått avslag från våra två toppkandidater, verkar som om nyårsafton är heligt - ingen vill jobba
  • Vendel och Angelica

ang catering kolla med gbg restaurang skola (Läs EJ Burgården) Men det är ju en skola så de har ju inte alltid öppet, men det kan ju vara värt ett försök!
    För di Danielaa som har det i augusti (Teapots ena favorit) är ju Himla Gott.
    Det går att googla på båda namnen och få upp hemsidor!
    Våra alterna tiv om Syrrans svärfar inte hade kunnat var just dessa två!

Ska ta och spana hemsidor senare idag läsa och lämna ett litet avtryck om ni har gästböcker

kram så länge

• Vendel och Angelica

Ok! Ser att det är pyssel i antågande trevligt!!

Ska rensa bland baby-till "3årings" kläder nu... huhua

kommer ha datorn som andnings till fälle

• Vendel och Angelica

kan jag göra om jag kan komma i det du inte ska ha kvar (typ drömma kan jag juhe )

Tx2 skrev 2009-01-21 09:26:19 följande:
    Du har fått mail. Hoppas att du kan tolka mina kommentarer. Är det något så ring.Angelica: du kan få komma hem till mig o rensa en 30-årings garderob osså..
  • Vendel och Angelica

Myrmor Vad har myran för stl... hon är ju lite mindre än sixten... om jag hittar kläder som passar både och vill du ha då??

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!