Inlägg från: Vendel och Angelica |Visa alla inlägg
  • Vendel och Angelica

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Där var du snäll du är allt smalare med

Tx2 skrev 2009-01-21 11:13:32 följande:
    Vad synd att jag är kortare
  • Vendel och Angelica

ja du får väl strippa när det är dags för SB fotografering du med så ser vi *asg* Puss på dig

• Vendel och Angelica

Härligt med kommande klänning Tx2!!

Danielaa skönt att det känns bättre!!

Skille så nice skor!! Skulle jjag kunna ha på jobbet har original crocsen där i ceris kanske saka ha ett par söta Ballerina med Nej skämt o sido, de är ju super sköna, så har man rätt så låga klackar innan så är de ju strålande att dansa runt i!!

Nu har det rensats sorterats och grejats... En kasse till Myran och två kassar till sixten... sen har jag en till en annan kompis och en påse med blandat fr stl 50-68... den bebisen kommer i mars så jag hoppas att hon vill ha det och sålla vad hon vill ha och sen ge bort ells länga resten om hon nu inte får en gosse

Så jag har varit duktig idag *ego*

Så nu ska jag unna mig ngt gott (nyttigt)

• Vendel och Angelica

Ngn som är sugen på lite retro klänning
    www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=0
    får väl markera och lägga länken i nytt fönster annar så kommer ni väl bara till "köp/sälj"

• Vendel och Angelica

Snyggt med dukningarna tjejer!
    Har inte ens allt hemma ännu, el ja vi vet inte allt ännu... Vi ska ha ljus, pussklockor, ev ngn blomma i låga vaser/ljuskoppar, vita löpare, blir snyggt då borden är möööörkbruna... sen skulle jag vilja ha en massa små "diamanter" som ligger utspritt, men har bara hittat i USA ännuoch jag har inte vågat titta på frakten ännu... gör det när jag har uttömt Sveriges sökningen först.

Igår snackade jag med vår kock !! Så härligt att kunna säga så! Han ät super trevlig!! Han hade massor med ideér så det kommer nog bli strålande!
    Vi kommer inte heller kunna provsmaka maten då han bor i Uppsala, men det blir nog bra, vi ska försöka test laga själva här hemma, då kan det ju bara bli bättre!!

Känns så skönt, Kocken är klar och vi fick musikanläggning via kontak till så mkt billigare än vad vi satt i budgeten! Tjohoooo
    Desto mer pengar över till bröllopsresan!! Vart den nu ska gå... det har vi ingen aning

hoppas att alla har en bra start på dagen!?

kram

• Vendel och Angelica

Tx2 krya på dig stackare *kramar*

• Vendel och Angelica

Tack för tipset myrmor

Tx2 (inbox) konstigt att du inte kunde nå mig hmmm... ja ja stranger things have happend

Vi ska ha en hjärt servettbrytning! www.brudobrollop.se/ finns lite olika tips här.

• Vendel och Angelica

Hej igen

Hur kunde jag glömma hittade ju ett svart bh+trosa set på HM idag som bara är jag!! Så där är SB fotograferingen klar så när som på strumpor, vita och svarta.

Sen så har jag funderat lite på underkläderna till bröllopet. Jag har en klänning som går i ivory, får jag som jag vill så kommer jag ha öppen tå på min sko, så är det ju snyggast med hudfärgade stayups... Så jag letar efter balconette (med avtagbara axelband) bh och trosa/string i ngn snygg ivory, guld, hudfärg... men gärna att de är lite piffigt (guld behöver ju inte vara piffigt) Men inte bara tråkig basik utan lite mer. Så om ngn av er skulle snubbla över detta så hojjta gäääärna till mig

"känner" en tjej som gör smycken och idag kom ett halsband som jag beställt av henne och det var så fiiiint *glader* hoppas ha ngt på mig im så jag kan ha det till... men då blir jag nog hel svart o det är lite tråkigt...
    Kan iboxa er som vill ha hennes sida, vet att man får väl inte göra reklam hursom hellst...

Min Smurf är hemma IGEN ... fick hämta honom strax efter kl 10 fr dagis, dåå hade han enligt dem över 38. Ja han var trött o blek min lille fis. Men han piggnade till på lite ipren så vi for ju in t stan!
    V har sin årets stora Jobbfest im, men mamma tar Wilhelm om han inte är sämre än idag... (jag lämnar honom hur sjuk han än är ) Så håll tummar och tår att han mår fina fisken im annars får han gå med t Paddingtons whiskey är ju bra mot baketrier och sömnen *asg*

puss på er

• Vendel och Angelica

ja så gör du! inga frimärken posta bara!!

Myrmor skrev 2009-01-22 18:57:25 följande:
    Nu har jag mailat fram och tillbaka med försäljaren av slöjan hela dagen känns det som. Erbjöd mig att betala mindre och laga den själv, det ville hon inte. Erbjöd mig att skicka upp den om hon skickade porto/pengar till porto. Det ville hon inte, utan hon ville skicka frimärken till mig EFTER att jag skickat slöjan till henne. SUCK!! Nu orkar jag inte bråka längre, skickar den utan porto och avsändaradress så blir det "mottagaren betalar". Är det ok tycker ni?
  • Vendel och Angelica

hej hej flickor

hur är det idag med alla hostningar och annat! Stackars Tx2 och stackars oss som inte få ha dig med pga en äklig bacill..

Här är det bara bra, SMurfen han har ingen feber, snorar ngt sanslöst, men han är helt klart i skick att sova hos mormor *Partyyyyy*

Vad gäller frisyrer, så kommer min frissa nog ha rätt så fria händer, klart att jag spånar lite men inte hittat något just DET. men Anette har kännt mig sen 1996 så jag litar på henne till 200%

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!