• hummle

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

hahaha d kommer kosta dej dyrt i så fall *ASG*
    den ligger nerpackad i en låda men kan dila m pojkarna om o ge bort den t någon som ÄLSKAR den o hade blivit SÅÅÅÅ glad du vet man får ju vrida på d så d bara inte kan motstå tanken på att göra någon annan glad, hihi. shit vilken ful taktik jagkör då... kan fixa fram den o ta bild o mått så du vet vad du FÅR!!! va ska vi m den liksom?!

ojojoj OT här verkligen

• hummle

hej alla goa o glada

ser att ni snackar naglar o annat. funderar oxå på mina o försöker få tag på nån som fixar hemma. en kompis t min tärning har gjort tidigare men e osäkert om hon gör fortfarande. o då e jag ute efter såndär nagel-på-byggnads-grej som jag hade för sisådär 10 år sedan. innan så tänkte jag skita i naglarna men så tänkte jag om. här fixar man ALLT utom just naglarna?! ja så d får bli naglar oxå.
    va på ansiktsbehandling o hoppas bli finare t dagen B så jag ska göra en t den 21:e februari samma dag jag ska hjälpa mamma på messan... hur många av er ska gå?
    provat korsett IGEN o nu t helgen blir d provning av klänningen, WIIIIHIII!

prästen kommer iaf på hembesök nästa torsdag, d ska bli kul o få träffas lite mer avslappnat. orkar inte ta ut 3 kids när gubben slutat jobbet o stå i, shit lat? så hembesök it is
    men tills dess blir d rispåse pyssel o mer klurning på vigselprogrammet...

o jag hoppas inte min mamma har nån fantasi brud-mor-dag dagen B. men gärna nån middag lr så på tu man hand innan lr efter

sweetsun: jobbigt m mor som ställer t d, bra att du står på dej även om d e kämpigt. d e ju NI som gifter er o d ska vara som NI vill PUNKT SLUT!

o en secret hade funkat m bra mkr retuch, ser inte grann ut efter 3 graviditeter m vikt upp o ned gång.

jo just d, jag blir fru om 32 dagar o nu fick jag magknip!!!

• hummle

JAAAA!!!!!
    d snöar o barnen vill åka pulka *ASG* men mamma vill mysa framför BT
    skille: tänkte precis fråga vart du bodde för här snöade d minnsan inte tills jag kolla ut, hehe...

• hummle

hello tjejer!

här har hänt massor i tråden ser jag ska läsa typ 10 sidor lr så...
    tyvärr har här oxå hänt en del saker som inte känns sådär kul vart inne två gånger på sjukan bla som känns tråkigt att ta upp. så därför har jag typ försvunnit ett tag men nu e jag tebax för o stanna.

nu e d 25 dagar kvar o prellen kommer som sagt på torsdag.
    på fredag blir d rispåse fix hos tärnan m vin o tilltugg, jameee.

har ni några andra planer förutom idag på att ses? skulle va lite kul o få snacka av sej o träffa lyckliga o uppåtspidade brudar så här när dagen närmar sej känns d som ett behov.

nä nu ska jag läsa *bänkar mej m god kopp kaffe*

• hummle

ok nu har jag komenterat typ alla
    MEN när jag skicka så försvann ALLT blir så sne, nu när jag läst igenom flera sidor o skrivit många svar... men men jag e iaf ajour får trösta mej m d

• hummle

Danielaa: Tok GRATTIS!!! t klänningen
    tyvärr kan jag inte hjälpa dej m u-kjol frågan
    får vi se bilder?! *nyfiken*

• hummle

å va jag kommer sitta bänkad här ikväll då
    lycka t m u-kjolen!
    annars så kom jag på att d inga bilder blir

• hummle

nä nu hände d igen

va på sjukan halva dagen igår o jag e slut... stora grabben 6år har halsfluss o nedreluftvägsinfektion som kunde blivit lunginflammation om vi väntade längre. första natten jag sovit skapligt. URK!!! nä nu måste vi bli friska problemet e att jag har ont i halsen nu o jag vill inte ha nån mer sjukdom. vi ska ju gifta oss snart, 23 dagar kvar nu!!!

läser o läser i tråden men hinner inte svara...

hur många av er ska sova på hotell på bröllopsnatten? vart i så fall? behöver lite tips då planen e att jag ska överraska m2b m en sån övernattning. min svägerska erbjöd sej häromdagen att ta hand om d små hos oss den natten så då vill jag ju passa på

nä nu ska jag ta hand om sjuklingen här o uppdatera mej här lite grann så jag får rätsida på vem som råkat ut för vad. shit tjejer d låter ju inte bra d jag läst

STYRKE KRAMAR

• hummle

tack för er omtanke
    ingefära e beställd hem för jag orkar baski mej inte utanför dörren m alla våra bassilusker... bläää o urk.

tizia: grattis t u-kjol! för mej har d funkat fint på tradera men jag e ingen direkt storköpare. funderat själv på hur mkt skorna syns o d kommer d inte göra om ingen direkt vill se lr vi ska fota så. men jag e inte säker...

myrmor: m like avalon kollat lite snabbt

skille: så d e en suprice för er då?! KUL o spännande

• hummle

asså jag måste bara kolla m er nu när jag läst igenom några sidor här...
    för d första så fattades 3 inlägg när jag skrev imorse som helt plötsligt nu finns igen. samma sak som när vissa citerar så hittar jag inte själva inlägget. helt skummt o känns ibland som man tappar sammanhang

danielaa: gött att d fixat sej m klänningen. alltså tur i oturen menar jag (flumflum, hoppas du förstår)

tx2: svackor kommer o går, har haft några sånna jag oxå. väntar dock på fler. men urbra att ta helgen o kolla genom allt så man har pejl. puh för stök på jobbet...

skille: programmet m bilder va nice o nu e d nedräkning allan för er del, kuuuul.

teapot: tråkigt m mormor

myrmor: oj tvivel på frisören har inga förslag på hur du kan lösa d. o att d ska bli så mäckigt m tårta när man liksom pratat om d tidigare. vilka har ni vallt? min svägerska jobbade för maxi som konditor innan hon flyttade t finland men ska höra m henne hur d går t eg.

baver: ååååå bävar inför att "alla" ska komma o kolla. lova ni mej att INTE göra d, SNÄÄÄÄÄÄÄLLA

hmm, undrar om jag missat nån? sorry i så fall

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!