• hummle

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

hahahahahaha
    va syssla hon m då? tur att vi skippade dansen men tror inte den hade ens sätt nånstans i närheten ut som den där.
    lillgrabbens komentar va, innan jag stängde av, "va gör hon mamma? så kan man inte dansa! vet hon inte d?! va tokig hon e! *GAP-FLABB*" söta han

• hummle

måste bara skratta
    ASG
    jag lever kvar i d gammla o kallar min man för sambo?! korkade lilla jag
    o t myrmor sa jag "min blivande" om min MAN *pucko* när hon var förbi igår. jag har helt enkelt inte fattat att vi är GIFTA!!!

danielaa: låter nice m klänningen, ska bli kul o se den om man får komma förbi dvs

tx2: ja så länge nån e värre så e d ju lugnt då kan jag tjata vidare då gött o veta...
    min MAN o jag (dvs hans FRU för o spä på allt lite t ) är all ätare. tyvärr en del allergier mot ex räkor som annars e dööö gott. han vill ha en maffig köttbit medan jag vill ha nått lättare. men vi vill gärna prova nått vi inte gjort tidigare typ parmalindat nått o nått annat smaskigt o oavanserat att tillaga. vi vill ju njuta av varandra mer än att stå i köket

tizia: jag TROR att min bror som var kyrkomarskalk delade ut allt samtidigt. teapot o skille vet d va där annars kan jag höra m honom... vi hade en tanke på att ha en korg m "löst" ris så d som velat hade kunnat ta en näve när d gick ut. MEN vi ändrade oss. vill bara varna er som använder er av ris. för gisse namn lägg i lite för jag hade ris ÖVER ALLT verkligen, fick tom i örat som kom ut under middagen

• hummle

OOOOO har du recept? lr e d sådär busenkelt att vem som hade fattat?
    har bild på mej när jag försöker få ut riset på kyrkbacken precis när d kasstades in...

• hummle

GRATTIS Angelica hoppas du har haft en mysig dag o hoppas att kvällen blir trevlig. kram kram

teapot: tack för komplimangen om vigselprogramen blev rätt nöjd själv får jag säga.

tx2: blir blomgrejerna "bara bra"? lr e du nöjd, sådär riktigt nöjd? o visst e d svårt att planera tid "vi" höll den något sånär men jag hade lagt t goda marginaler. hur smaka maten?

danielaa: men d e ju SUPER VIKTIGT att ha "rätt" färg jag va tvungen att ha samma band runt vigselprogrammen som runt påsarna. o ALLT skulle gå i lila nyanser. shit va jag mecka o om d va värt d?! JA absolut, jag va o ÄR nöjd o d är ju d som räknas lr?!

börjar bli mäckta otålig nu på våra kort... ska bli så kul så o få kolla på dom.
    e d någon som vet hur man fixar en skiva m bildspel (korten från dagen B) m musik till? min MANS kusin gav utvalda personer sånna skivor efter deras dag e d va ur tjusigt. så vill jag oxå göra

ha en trevlig fredag kväll tjejer KRAM

• hummle

hello girls

läser men hinner inte svara fullt ös här hemma
    har iaf fått 2 bilder som smakprov från Peter. förhoppningsvis är bilderna klara tills idag så d hoppas vi på. vill ju gärna skryta lite imorgon ju

ses imorgon

• hummle

Hello!

ser att ni haft trevligt igår, men d e ju inget ovanligt tyvärr kunde jag inte komma o en del av mej ville inte heller. känner att jag vill bidra t glädje nu när d börjar bli dax för er att bli FRUAR istället hänger tråkigheterna kvar då man får reda på mer o ja resten kan ni säkert föreställa er. o inte några bilder heller från fotografen så jag e inte på tipp-topp humör=tråkmåns. åker bort över helgen för att ta hand om varandra o familjen o förväntar mej bilder i nästa vecka annars blir jag tossig. övriga människor som ställer t d finns på avstånd där d kan finnas ts d tagit sej i kragen.

Nä nu ska här glädje spridas solen skiner o våren e verkligen här. snart kan man fika utomhus o grilla, kan man annat göra en att bli på gött humör?!

baver: åååå vilka fina skor

carolina: GRATTIS!

teapot: ha en lovely lördag

KRAM på er tjejer o ha en trevlig helg

• hummle

Tx2: tack för omtanken d värmer. o vi vill inget annat än o släppa allt men vissa andra stör vår ro därav avvisandet mot d. o jag vill VERKLIGEN INTE spy på er, jag vill vara glad o pos som den person jag e
    så nästa gång har jag anmält mej men ingen aning om vart ni tänkt ses så d kan bli lite svårt

hoppas på ett sätt att du får en dröm lr två om bröllopet, d e kul i efterhand jag lovar

• hummle

E SÅÅÅÅ GLAD å va ju tvungen o dela m mej av min glädje sånnt kan man ju inte hålla på.

1. solen skiner o d e en underbar dag (känns som när vi tog en kaffe på drive in:en på mc donalds i väntan på att komma t lokalen)

2. VÅRA FOTON ÄR KLARA!!! så glad så glad så glad...
    hämtar upp allt på söndag när vi e på g hem. e skit spänd, men så glad.

• hummle

hej hopp

håller på o grejar m bilderna, får se om jag får t d ikväll när lite mer tid finnes

skille: va duktig du e m träning *applåderar o hejar på* har klänningen snörning? i så fall e d lite enklare om den inte skulle passa. o drömmarna e underbara innan man gift sej, skrivit upp d jag kommit ihåg när jag vaknat bara som minne hur hela jag påverkades. 2 månader SNART SNART SNART!

danielaa: hoppas du har/haft trevligt i norge

äntligen: passar på o grattar dej här m GRATTIS!!!

tx2: låter som en fin lördag m d allra bästa.

teapot: hoppas lördagen vart bra för dej m lagom mkt av allt

om nån vill o kan träffas nu i veckan, hellst torsdag, så funkar d för mej

• hummle

oj ska jag peka m handen i vår fika tråd? känns nervigt, vågar man... hihi
    jag knallar in o gör ett försök då

• hummle

myrmor: overallerna saknar vi inte en så d e ingen brådis. men d e ju klart trevligt om du oxå kunde dyka upp

nä ska springa ut nu m lillan, ska hem t tärningen o fika m hennes "lilla". så jag kommer se ut som sju-svåra-nödår bara så ni vet hinner inte hemom innan vi ses hos teapot utan knatar runt på stan o shoppar lite så jag inte bli super tidig.
    kom iaf ihåg nyss att packa ner skivan från fotografen annars hade jag kännt mej bra dum...

tjingeling

• hummle

teapot: tack så mkt för igår. muffinsarna va urgoda o sällskapet toppen.
    ja tack självklart oxå t tx2 o myrmor samt myra

äntligen: villket pris för pjuks, d du. ska in i kika om du lagt upp bilder än

har försökt mej på att göra en såndär skiva nu m favoritlåten o bilder från dagen. åååå va fint d blev men jag får nog mecka ett tag t ts d blir sådär perfekt...

vill passa på o önska er en trevlig helg

• hummle

hejhej

maj brudar: snart e d dax inte lång tid kvar alls, WIIIII! hur känns d? allt under kontroll? e många brudar i maj oxå ser jag

här hemma e vi sjuka men men...
    skriver här inne oxå att jag inte kan på torsdag pga mannens arbete men d blir fler gånger

skille: GRATTIS!

tizia: jag e helnöjd m vår fotograf. hade samma som en del andra här inne ska ha...

hmmm, missat någon? ni skriver så fasligt mkt

• hummle

haj haj!

snart så e jag inte ensam om att vara gift i gänget VA KUUUL att d snart snart e dax för er m, en efter en.

tx2: 1 månad kvar SHIT va tiden flugit iväg!!! o hur går d m vf? du e otroligt cool, inget stressar dej?!

teapot: sarajevo! hoppas du o eleverna har d bra iaf.

äntligen: woho... snart postade då, en milstolpe! ska snart in o kolla om du lagt upp foton

skille: vart fota ni? o visst får vi tjuvkika sen på nån bild eller två?!

danielaa: snart e d ju dax för er m passa på o njut, planera o LÄÄÄNGTA! d e nått visst m o längta efter dagen o vips e den där för gisses va d går fort...

baver: london! nice, hoppas ni har trevligt

ja tjejer imorgon har vi varit gifta i 4 veckor... 4 VECKOR känns fortfarande som igår ju. o självklart ska vi fira men d råder delade meningar här, bör man fira 1 månad exakt på datumet lr gå efter veckorna? vad tycker ni? så nu ska vi fixa tackkorten o sen så ska vi bestämma om canvas tavlor.

ha en fin helg så ses vi för hoppningsvis på nästa träff

• hummle

Hej

tx2: 25 dagar kvar, såååååå nära nu o allt börjar falla på plats låter d som iaf inga drömmar än?
    åååå va gött m grill premiär hoppas på fint väder merparten av våren o sommaren så man kan grilla MKT.
    o vilken fin bild han valde på oss, han e kanon verkligen "vår" Peter.
    på tal om listan e d kanske lite onödigt o ha m mej då jag har gift mej lr d kanske inte spelar någon roll?!

Tizia: hur går d m dina nerver? du har ju lika lång tid kvar som tx2... möhippad oxå, låter lagom pinigt o kul att d blev lyckat.

baver: välkommen hem

vad hittar ni på då under påsken? här blir d lugn o ro o massa mys o bus m kidzen... måla ägg o leta påskägg, ja hela kittet

jo idag e d exakt 1 månad sedan, datum messigt, vi gifte oss. ska fira d SÅ KLART!!! blir iaf sissta biten av bröllopstårtan m desservinet. får se om jag svänger ihop en lagom enkel rätt innan att mumsa på innan.

• hummle

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER

• hummle

Tack för att jag får vara m på listan tx2
    snart kommer jag inte vara ensam om o vara gift!!!

Ja 1 månad har gått SJUKT snabbt men många tycker att jag/vi e "löjliga" över lyckan. "vem firar d då?" har vi fått o gliringar lite varstans... JAG tycker d e viktigt att få vara nöjd, stolt o lycklig. nästans som folk inte vill unna oss d, lr inte förstår att vi e otroligt lyckliga över detta stora steg i vårt liv.
    jaja, nog om d. kvällen ska bli underbar iaf! bara vi två m levande ljus, bröllops cd:n m musik, god mat o bröllopstårta. kan d bli bättre?!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!