Inlägg från: Äntligen 090822 |Visa alla inlägg
  • Äntligen 090822

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Danielaa, har du Photoshop? I så fall kan jag göra det i en PS fil, så kan du förminska och göra flera där, grunden som en i ett bild dokument kan jag göra till inbjudningarna med de måtten! Så kan du förminska o greje med en PS fil...
    Jag skulle haft vanliga 7*12 block ljus idag vita el cream... men nej då ALLA var slut 12.- st kommer in tidigast på måndag så jag vill till ikea o spana o lagerhaus vet jag har färgade värme ljus!

Tx2 sockiplast borde väl finnas i dans butiker... är det till stor el liten? Vet att jag sätt ngt program om ngn som samlade på socki palst till vuxna!

• Äntligen 090822

asg
    japp hon kan ju göra vad hon vill med en jpg fil, men det är snyggare att göra det i PS, men blir det inte bra så assisterar jag

Ja men sockiplast är juste man halkar inte och får inte ont i fossingarna
    kolla på hm etc med, kan ha där med, de har ju balett kjols grejer mmm..

Tx2 skrev 2009-02-04 21:14:10 följande:
    Fast om du gör om ps-filen till en jpeg, så kan hon förminska den infogade bilden i dokumentet el vart hon vill använda den.Det var till en blivande tvååring. Men ett par vita sockiplast till brudklänningen kanske kan vara något, då lär jag inte halka på stenarna!
  • Äntligen 090822

teapot, du får gärna spana !! Jag ska till Ikea och Lagerhaus nu innan måndag annars inboxar jag gära dig antal och pris mm super i så fall!!
    mmm M&M´s med namn hade varit coolt...
    jag har två andra tankar om favors... inget bestämt ännu...

Tx2 Hoppas du hittar sockiplast!!

Semla... jag har ätit en i år och en semel muffin gottit... men neeeeeejjj får inte... suck blä, fet som en gris o valkar här i var... Karaktär ????

nej nu ska jag nana
    hörs imorgon flickor!!

• Äntligen 090822

hej hej
    god morgon!
    Här är det däppt i däsan...
    lite förkyld el ngt likn...

Ok Danielaa men säg till om du vill att jag fixar ett till dig! Nemas problemas!
    Andra favors än M&M´s... vi funderar på vart favorit thé i lösvikt och hälla det i små påsar alt askar med röda hjärtan strössel i = sockrat o klart
    Annan idé vi funderar på är frö påsar alt en blomlök ...

Varsågod Theresian

Ska ta lite frukost och sen paketera in födelsedags presenter till den lille Smurfen... sen hoppas jag på att min lilla systeryster kommer och sällskapar lite!

hej, så länge

• Äntligen 090822

aaahhhhh vad gulligt!!!!
    Du har hittat dig en romantiker !!!
    Sötis du där då med Bodyshop o passa smurfen *puss*

skille skrev 2009-02-05 10:16:13 följande:
    Jeg har en så god m2b. Han var ute på tur med Don i går på golfbanan. Siden jeg var så trøtt og ville sove gikk han ensam. I dag tidlig når jeg gikk ut med Don så jeg noen rar spor i snøen på golf banan.... Det var ett stort hjerte hvor det sto andreas elsker nici..... Han viste jeg kom til å gå samme vei som han gikk i går. Det er de små tingene som holder kjærligheten ved liv, og Tiffanys.. haha
  • Äntligen 090822
    asg asg asg hihihihihi
    skille skrev 2009-02-05 12:09:18 följande:
    Danielle: din m2b liker jo sportsfiske, hva med ett slikt bilde til SB?? seher.no/php/art.php
  • Äntligen 090822

Danielaa jag hjälper dig gärna inga problem alls!!
    Massor med fina godisar juhe... vill ha ALLT... blir väl en Bridezilla jag med snart

Tizia jobbigt att inte andas el ha för stort... huha... Men det kommer bli bra!! Tänk bara all stress mot slutet då är nog den lilla för stor till slut! Inte helt ovanligt balnd brudar!

• Äntligen 090822

Sitter långt fr datorn!!! Så Tx2 inte smittar

Danielaa jag ska också till Change, har ju min "trosa" men ingen bh till brölloppet... Dden i Grand Passagen är tydligen mycket stärre än den i Arkaden!

här så har jag soooovit läääänge idag... har ju gjort något nästan varje dag denna veckan *fy på mig* usch....
    O im så kommer det hit lite folk i två omgångar då den lille Smurfen fyller 3år på måndag min lille bebis så stor Plutten då..
    Så jag städar Jipppiiiieee såååå roligt.... BLÄ.....
    Men familjen dimper ner redan vid 12 im så vi har ju inte en massa tid i morgon direkt...
    Ska göra tårtor och annat... dock inga avancerade med sugarpaste det får bli vanliga grädd tårtor....

Hoppas Tx2 hittar allt grönt jag såg till henne i onsdags!! !!

Teapot ska inboxa dig!!!

nej tillbaka till städningen

• Äntligen 090822

Tx2 härligt att du fick shoppat det du ville och behövde!! Fick myrmor tag på dig?

Här har det städats och handlats idag, 3 års kalas im i 2 omgångar, familj 12-14, kompisar 15-17... men de blir kvar och käkar mat med! Tur att Smurfens vänners föräldrar är våra vänner!!
    Vi tar inget mega kalas med dagis kompisarna... orkar inte det, tar det nästa år i stället (ev)

Sen så på söndag så kommer väl mamma och pappa vara helt slut här, så då blir det lungt...

nu ska jag stryka och hänga upp de vanliga gardinerna... plockade ner julgardinerna förra helgen

kram på er

• Äntligen 090822

Hej hej

en typ död smurfmamma här
    Vi har haft en strålande dag med kalas för familj och sen byte med 1h´s mellanrum till vänner...
    Ätit tårta, kakor, tacos och efterrätt på det
    Så om jag gått ner något så har jag gått upp det igen!
    Wilhelm har varit i extas... vaknade 645 idag och somnade 21.00 så vi hoppas att han sover till 8 im i alla fall...

Det har pratats en del bröllop under dagen
    Kul
    mindre kul när syster och två vänner bla min tärna smusslade lite .... Pirr i magen

Nu har V börjat prata om att han tycker att vi ska strunta i morgon gåva han tycker att vi kan lägga de pengarna på vår lilla tripp ngn stans ef bröllopppet innan den stora honungsmånaden...
    här har jag köpt underkläder och allt... så nu vet jag inte... ska han få o jag inte få ngt???

Skönt att ha dig hemma fr skogen igen myrmor!!

Tx2 hoppas skorna känns bra! Jag ska spana på bianco och se om jag hittar ngr andra där i o med att mina andra inte funkade...

Nej nu ska jag nog ta och sova

puss o kram

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!