jag hatar BT
suck skriver och poff *borta*
ja ja
Hummle hoppas ni får vara friska nu!!
Jag kommer inte på vigslar om det undanbedes, men jag tittar gärna på hur fina ni blir på er stora dag!
Danielaa härligt att du fick retunera!
Hoppas det känns bättre nu!
Ville du beställa i från Lings, i så fall kan vi ju ta det via MSN, jag får betala med paypal så då kan vi kolla priser och så!
igår var jag och smurfen på stan, han fick handla för födelsedags pengar.. gladare 3åring fick man leta efter, jag fick köpt mörkröda värme ljus på lagerhaus, 39.- för 20 st, kanske inte som hitat men ca 2.- st känns endå ok! Så nu har vi värme ljus olika stl på vita block ljus, ska ha ngr gröna och i guld med, sen är bara frågan vad för 10 st vi ska köpa för att ställa det på.... Myrmor vad hittade du dina fat, kostnad mm
Sen så hittade jag ju för ngn vecka sedan hankypanky helt underbara trosor/string i rätt färg, köpte dem *dyra* men då fattades ju balconett bh, så jag tog mina trosor med mig och gick in på Change på kungsgatan, kom ut som ny medlem med en bh och strumpebandshållare och vad jag var chockad, jag är väl en ca 75C icke... 70E måste vara något som är fel
ja, ja där ser man!!
Var hos Dr tidigare i veckan och jag vet nu att det är HELT OK att bli gravid när jag äter mina mediciner *lycklig*
Tx2 hopplöst när jobbet är piss och man är irriterad på allt och alla, Smurfen låter dig säkert komma och leka med Maja och hans nya Bilbana
Nu har jag säkert glömt hälften som vanligt....
kram på er