• Myrmor

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Duktigt att du sa ifrån bara!!

• Myrmor

Mamma har sett för mycket på film... , du vet "och-så-ska-brudens-mor-rätta-till-slöjan-och-gråta-en-skvätt". I realiteten behöver vi någon som tar hand om mormor, och som kör tyra till och från barnvakten..

• Myrmor

the holiday.. lovely!! Så söt (öven om jag blir mer och mer övertygad för varje dag som går om att cameron diaz BARA är snygg och tyvärr en usel skådis..)

• Myrmor

Hej söta!

Tack för mysfikan idag! Nu är jag tokrengjord och lätt drogad och ska sussa. Big day tomorrow . Ni får mig (och myran som för övrigt sov när vi kommit till skandinavium) på väldigt gott humör. Kram på er!

• Myrmor

Tack snälla angelica för kläderna, supermycket fint!! myran har undersökt skorna med munnen under morgonen .

• Myrmor

Hon bantar med sin mor .. bröllopsform du vet .

Tjejer, måste bara utbrista i ett TJOHO!!!! Kirurgen sa helt opåkallat att det här var min SISTA operation för den här vändan. Nu ska det bara läka ihop, och sen ska jag vara frisk säger han . FIIIIIIRRRRAAAAAA!!!!

• Myrmor

Tx2: va trist! Men killar tänker inte alltid så bra och logiskt... A:s bror (best man) har hört av sig som en duktig pojke och bett om inbjudningslista, antar att datum kommer när de vet vilka helger flest kan. Hoppas att det inte krockar med något.... kanske ska maila vilka helger vi inte kan till honom innan han kommer för långt i planeringen.. Gör det du oxå!

• Myrmor

heja heja anna sifwers om du letar pianist! och matilda forsberg som trumpetare (hon spelar kornett, men det klingar typ samma)

baver skrev 2009-02-03 20:21:08 följande:
    hello alla!grattis myrmor!!! vad fantastiskt skönt!!!angelica- jag ska ta tag i blommorna, förlåt..som jag minns det så var frakten inte mycket alls, ska rota fram hemsidan så får du kolla lite vad det är förngt..hummle- jag klistrade igen dem med tejp (som inte syntes) sen satte jag på ett klistermärke i silver som förestälde två ringar i varandra..¨mitt nästa projekt är at ta tag i musiken/musikanterna. sångare klar men det sket sig med trumpetare och pianist...men det löser sig så småningomlåg också och snyftade till holiday,gulligt värre. fifick reda på att en av våra toastmadames är gravid!, himla kul, de har varit sugna ett tag nu.nu ska jag hänga lite framför topmodel..hadet gott!
  • Myrmor

Hej girls!

Tillbaka från de värmländska skogarna . Shit vad ni SKRIVER . Nu har jag i alla fall läst ikapp!

Sweet sun: Mina hemtrakter ju, vart lurvar man loss där???

Tx2 och angelica: tack för stenhjälp!! Ska leta på ett par ställen till efter lite mindre grusvariant .

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!