• Myrmor

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Aha carinas... där har man gigat ett par gånger .

Vi kommer nog också hoppa morgongåva och göra något tillsammans istället.

Funderar på att ta en tur ut idag till typ bauhaus och nåt trädgårdscenter och försöka hitta guldsand (och kanske köpa tallrikar på ikea..) Ska bara övertyga a om att det är en jättekul idé att lämna soffmyset...

• Myrmor

Nu har jag nästan gett upp på att få med familjen, men ge mig en timme eller två till .

Har kollat båtpriser för tysklandresa, och stena line verkar vinna i dagsläget. De har en drive där man får ta med bilen gratis på resan gbg-kiel. Då får man en minisemester med två nätter ombord, bil med, en heldag för shopping i tyskland (07-19), för samma pris som bara bil och båtresan skulle kosta om man åker trelleborg-sassnitz eller hsborg-hsör, rödby- puttgarten (200kr för två pers och bil). Nån som ska med på minisemester?

• Myrmor

Nu är vi hemkomna efter en synneligen effektiv eftermiddag . Vi har:
    *bokat tårta (chokladmousse och hallon) och bakelser
    *bokat mat (lovely buffé)
    *bokat porslin (och fick ett tokbra pris!!!)
    *köpt ljushållare att dekorera alla nischer i festsalen med
    *köpt värmeljus
    *köpt servetter
    *köpt tallrikarna till bordsdekorationerna

Nu saknas bara den nedrans sanden...

• Myrmor

Vi bokade bakelser på maxi, 39 kr för 2 st, och en chokladtårta som vi kommer skära . Såg grymmegoda ut (och tro det eller ej, matchade färgtemat... goodness vilka bridezilla-fasoner )

• Myrmor

Nej tro det eller ej, men jag är inte så glad i tårtor. Men de såg himla snygga ut .

• Myrmor

Ska kolla lagerhaus imorgon, sen blir det plantagen, bauhaus.. och if all else fails; svart sand

• Myrmor

haha , har halkat på nollorna tyvärr, 2000kr ska det stå

• Myrmor

Nu är resan bokad och betald! Den 23 mars åker vi på spritresa

• Myrmor

Myran får stanna hemma med mormor, så det blir en skön tur på tu man hand. Lovely!!

• Myrmor

Skit också . Fick en inbjudan till Anders barndomskompis bröllop, men vi kan inte komma eftersom vi är på bröllopsresa... Jaja..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!