• Tizia

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Humle: Hoppas hoppas att d blir bra väder =) Men som sagt mulet funkar oxå fotomässigt och oavsett väder kommer ni få en underbar dag =) Såg ett super häftigt bröllopsfoto där det stormade och regnade =) Såg rätt coolt ut !

När ska ni ses idag tjejer å vart ? Hade vart kul å äntligen följa med =)

• Tizia

Humle:
    Oki då ska jag faktiskt försöka å va med den här gången =)
    Är det många som ska vara med ?
    Jag kommer ju som sagt inte har ngn om hur ngn av er ser ut men jag får väl gå fram till första bästa tjejgäng helt enkelt =)

• Tizia

Sweetsun: det var väldigt väldigt bra pris, min frisör tar 2400 för 2,5 timmas uppsättning - helt sjukt dyrt tycker jag !
    Vi kommer lämna in våra ringar 2 veckor innan ungefär.. för å va på den säkra sidan =)

• Tizia

Förresten kom på en grej... vem är det som fixar lekar å så under kvällen ? E det toastmastern eller ska vi själva planera in det ? Hur gör ni ?

• Tizia

Tx2: D e sant... ska nog babbla med toastmastern lite om d.. =)

Förresten om ni ser en blond person på espresso house som ser allmänt förvirrad ut så vifta lite - då e d jag =)

Ska försöka komma - ska på kurs senare så d e lite frågan om jag hinner eller inte.. jajaj d visar sig =) Kanske syns sen då =)

• Tizia

Hejhopp, sååå trist att jag inte hann komma till fikan =(
    Puh jag har tydligen för mkt att göra jämt så jag inte ens hinner med å va social typ...

Men nästa gång, DÅ måste jag med =)

• Tizia

Humle: Imorgon gäller det =) Va kul ! Förstår att du inte vill höra en massa "tjat" från folk dagen innan. Försök strunta i dom bara!

Igår var vi i Tyskland å köpte sprit... Puh d tog tiiiiid ! Men nu e det klart iaf! Hittade tillslut jättegoda viner. Men d är ju så svårt å veta om det räcker eller inte!
    Om d e någon mer som ska åka dit så kan jag rekommendera "calles", där kunde man provsmaka alla viner å fick superbra hjälp =)

• Tizia

Sweetsun: Va svårt... Jag hade nog skickat en skriftlig inbjudan.. Då har han det svart på vitt och då är det som du sa upp till honom att komma ihåg det. Men det är under förutsättning att du vill att han ska komma då..

Jag har ett löshårsdilemma, fick hem en bit av löshåret jag skulle ha i min uppsättning idag för å se vad jag tyckte om färgen, å den var allt annat än bra.. =( Så nu e d bara å ge sig ut på löshårsshopping oxå... Tycker jag har världens vanligaste hårfärg så d borde ju inte va så svårt med blont löshår, men d e d tydligen =(

• Tizia

Grattis FRU hummle =) Berätta allt när du hämtat dig =)

Tx2: Låter som en superduper möhippa.. riktigt rolig =)

• Tizia

Humle: Jättefina bilder !! =)

Jag börjar bli nervös inför vårt bröllop nu ! Inte långt kvar allls !!! Började göra bordsplaceringslappar igår.. Ska försöka lägga in en bild om ngn vill se =) Suttit å producerat ljuslyktor hela helgen oxå som e på samma bild =)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!