Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

tx2; heh ja det blir nog bra det

• SweetSun

Nån mer än jag som tycker det är viktigt att inte bli full på sin bröllopsdag?

En liten länk.. iofs så vet jag ju inte om vederbörande har dålig balans, eller är lite för överförfriskad...

Min sambo har vart på bröllop där brudparet blev jättefulla och bråkade och bruden stängde in sig på toa...

• SweetSun

ja alltså lite bubbel blir det nog, och nåt till maten, men man hör ju skräckhistorier....

Vissa tycker att sin bröllopsfest är en vanlig fest och ska festas till, och det är klart att vill man det från början är det nog ok.. men inte av misstag...

• SweetSun

skulle vara skoj! Men tror inte vi hinner dit, vi ska bort på lördag och kommer hem på söndag...

• SweetSun

jag börjar att vela kring SB, för det är pengakris här...jag har ju 0 i inkomst så jag vet inte.. det börjar ju rulla lite nu..

• SweetSun

Här blir det party party i helgen igen.. men måste ut, ett bra band spelar som man inte kan missa

Hur går det för er tjejer annars? Här står det STILL.

• SweetSun

Vi ska inte ha nån trad. bordsplacering, vi bara placerar ut alla i par mitt emot varandra, en sida med lite mer släktingar och en rad med kompisar..

• SweetSun

nu har folk börjat att osa iaf, känns bra! och de har hört av sig om en blivande svensexa! nu faller det lite på plats!!

• SweetSun

var på bröllop i somras där man fick sitta snett från varandra.. jag kan säga att jag inte gillar det. Iofs så gillar jag inte trad. bordsplac. i överlag, för man vill gärna sitta med den man kom med...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!