Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
*suck*
Inget band på festen, ingen musik på vigseln och nu är vi uppe i 10 pers bortfall...
var ska detta sluta...
*suck*
Inget band på festen, ingen musik på vigseln och nu är vi uppe i 10 pers bortfall...
var ska detta sluta...
ja vi har lite folk som reserv som vi skickar inbjudningar till nu i veckan.. hoppas bara inte de tar illa upp...
hummle; ja du har helt rätt! huvudsaken är ju att vi faktiskt ska gifta oss! Vi kör cd hela dagen, det får fungera helt enkelt!
varför inte fira hemma med en trerätters? Det brukar vi göra vid speciella tillfällen, och det är så mysigt tycker jag. Och så har man ju nära till sovrummet ifall man skulle få ett infall
tizia; jodå tror jag bara tänker på bröllop nuförtiden, dels för det som gått lite snett, så jag tänker på allt annat som kan gå fel, men så tänker jag på hur det ska bli och hur underbart det ska bli.. så det snurrar runt runt hela tiden!
Jag är hemma större delen av dagen men jag bor ju så långt utanför stan, så nåt promenadsällskap kan jag tyvärr inte vara....
Underbart väder idag!!
danielaa; nej blir inget band. De vi skulle ha haft skulle bara spela för dricka och mat typ och en symbolisk summa..så nåt sånt hittar vi ju inte.Vi tänker inte lägga nå mer pengar på bröllopet nu, som inte är inplanerat (det där får jag säkert äta upp..)
fick reda på att ett bjudet par inte fått sin inbjudan!! Himla tur jag ringde!! Så nu får jag göra 3 nya inbjudningar =P har 2 par som låg på reservlistan, som också ska få..
ja jag har sett den, helt sjukt!
bästa efterrätten tycker jag är pannacotta iaf =p mums..
som mat är som danielaa säger fläskfile en höjdare... jag brukar göra en variant med färskost i ugnen...äsch nu blev jag hungrig...
danielaa; ja våra låg på gränsen med, så vi tog 2 märken ifall att..
Grattis A =P