• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Tror det kommer att bli klockrent!

Undrar om mina "tärningar" vill ha buketter el blommor i håret, när den ena gifte sig så hade vi fem, matchande klänningar o sjalar. Men nu har dem fria händer, så borde kanske fixa något som gör att det syns att dem är "speciella". Vet att två (av sex då jag har valt ytterligare en tjej) i alla fall har fixat sina kläder, två är på jakt och dem andra två får jag nog kolla läget med.

Häftigt! Wow, nu längtar jag tills maj!

• Tx2

Låter inte kul Angelica. Hoppas att vi får se dig senare. Jag tror att vi satsar på att åka strax innan sex.

Massor av kramar!

• Tx2

Vad kul, håller tummarna!
    Då kommer du lukta godare än mig Akta så jag inte äter upp dig då

• Tx2

Vad kul! Mmm, pannkakor...
    Jag fick inte med mig min skärmaskin. Sorry. Hoppas på att hinna skriva ut mina alster så får ni kommentera lite ikväll.

• Tx2

Zombien här. En snabb rush gjorde att jag hann med en snabbbuss hem, men var/är trött i ögonen idag.
    Tack för igår! Alltid lika kul att umgås med er!

Snällt att du tog med Angelica, vill definitiv testa grodgrejerna för min låda!

Kul att ni hittat en sång. Finns det ingen norsk du/ni vill/kan ha?

Kram

• Tx2

Finns ett paket o väntar på mig där hemma!!!

• Tx2

Sorry myrmor, inga bilder. Såg ju för bra ut

Att det skall vara så svårt att få på och av sig en klänning, börjar ångra knytet i ryggen. Får väl hoppas att mina "tärningar" är flinkare i fingrarna o drar åt mer än T. Men shit vad mycket kjol det var! Och superlångt släp (enligt mig), blev nästan lite rädd. Men det känns nog bättre med en underkjol o högklackat till.

• Tx2

Francis: Vad är det för lokal du vill ha? Hela kittet el vill ni göra själva?

Myrmor: Jo, den är jättefin. Dem har ju fattat vad jag menat. Men det är nog bara att kjolen är så stor och då blir det fel på mig om jag inte har en bra underkjol till. Och att T inte drog åt så midjan syntes inte. Lite bättre humör än vad jag hade igår är nog oxå bra

Härligt att dem snart är klara. Ser framemot löpandeband-principen när det är dax för mina festprogram

Baver: Vad bra att v hjälpte till så ser dem hur mycket tid och tålamod det faktiskt tar.

Danielaa: Nu har du en kul väntan framöver. Men håller med om att det var krångligt med måtten.

Angelica: Gick det bra igår?

• Tx2

Angelica: skall se om jag ser en grön katt när jag passerar stan.

Tizia: kul med inbjudningarna och klänningen!

Hummle: wow, vilken mamma du har!

Igår när jag kom hem sent så hittade jag ett kuvert till mig från mitt möhippe-gäng som innehöll ett fejk-schema för min möhippa. Gaah, enbart för att retas med mig, då dem vet att jag är en person som inte gillar överaskningar. Så dem har mått gott idag.

Annars så är nog det lugnt, planerandet går framåt. Fick besked att transporten för oss var under kontroll. Samt pratat med vår skadade kock, men där var allt under kontroll oxå. Även om det dröjer med provsmakningen, men jag har svårt att tro att vi inte blir nöjda med maten. Han skulle även kolla med en vän, som i så fall skall vara ansvarig under serveringen och hålla koll på gymnasieeleverna, och kolla upp kockar som kan hjälpa till under dagen då han är gäst.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!