Inlägg från: När2blir1 |Visa alla inlägg
  • När2blir1

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Hoppar in här jag med.. vi ska med gifta oss den 8:e augusti

1 år- 22 augusti
    Saggezza -1 augusti
    Mrs baom - 1 augusti
    Joplin09- 1 augusti
    Ouno - 1 augusti
    Lövings - 1 augusti
    w2b Blom - 8 augusti
    CamillaMarcus - 8 augusti
    AnRo09 - 8 augusti
    Juis31 - 8 augusti
    J D - 8 augustiagi
    iwi - 8 augusti
    När2blir1 - 8 Augusti
    Hoppasbrud2009 - 8 augusti
    Brud2009 - 8 augusti
    Gurnell - 8 Augusti
    Jeffa - 15 Augusti
    JanetKim-15 Augusti
    underbara060709 - 15 augusti
    Mariya - 15 augusti
    Capu - 15 augusti
    LB5 - 22 augusti
    Prahlis - 15 Augusti
    Anki82-22 augusti
    Milosmamma - 29 augusti
    Pärlan2009 - 29 augusti
    Majsan12-29 augusti
    090829 - 29 augusti
    Pentan - 15 augusti
    Moche - 29 augusti

• När2blir1

Usch börjar få panik nu då jaginte äns börjat med att kolla på inbjudningskort!! Har tänkt att göra de själv men tiden bara rinner iväg!! Gaaah!

Vill oxå skicka dessa i februari men nu vet jag inte.. har någon nått förslag ang egengjorda kort? Jag är totalt fantasilös!! :-O

• När2blir1

Bondbönan:
    Ja precis..jag som redan har beslutsångest om allting annars med blir ju helt snurrig och vet inte alls tillslut vad som passar med vad.. jag behöver någon preffetionell som hjälper mig känner jag..*suck*

• När2blir1

MilosMamma:

min säger att han är lika intresserad som jag men han pratar aaldrig om bröllopet.. bara när jag tar upp det.. det är som det är bara jag som jämt går runt och tänker på det.. + att vi ska ha barn precis 2 månader innan den stora dagen!! Jag får PANIK!! Jag gråter titt som tätt för jag är så känslig nu med. HUR ska jag hinna med allt?? Han säger att säg åt mig vad jag ska göra så gör jag det.. men jag tycker att han kan ju faktiskt vara med lite och kolla och diskutera och vara lite intresserad.. haha nää han kan ju inte sånt här säger han.. jag får bestämma ALLT.. tydligen.

Sitter med jämt och kollar kläningar diadem blommor och inbjudningskorts grejer men har inte hunnit med nått utav det.. bokat kyrka och lokal har vi fått gjort... i alla fall.. *suck*

Haha va positiv jag lät nu..

• När2blir1

Bondbönan: Jag tror det är rätt lika här.. han vill nog gärna vara med men jag som drömmt om mitt bröllop sen jag var liten borde "veta" mer om sånt här än han. Det är lite det det hänger på- Därför säger han till mig att jag ska säga vad han ska göra.. då gör han det gladeligen. Men det är som du säger.. att han inte är lika intresserad av hur inbjudningskorten ser ut (för han har inget intresse av pyssel överhuvudtaget) är inte så farligt för mig. Men jag tror med att när vi väl kommer igång ordentligt med allting så blir han nog lite mer "inspirerad" AV ATT VARA INBLANDAD. Oj caps...

När ska ni gifta er bondbönan? Vi har inte heller planerat nått mer än bokat kyrka och lokal..

• När2blir1

Bondbönan:

ÅH va glad jag blir av att läsa att det inte bara är jag som "vågar" att gifta sig när bebis är 2 månader med allt vad det innebär!! Hitta kläning som passar.. (ingen ide att pröva nu) och med hormoner å allt! dETTA MÅSTE VI FÖLJAS ÅT MED

• När2blir1

Bondbönan: Jahaa.. synd
    Det verkar vara så att jag ÄR den enda som gifter mig efter 2 månader från förlossning..? HJÄLP!

• När2blir1
    moche skrev 2009-01-30 17:24:48 följande:
    Jag gifter mig drygt 4 månader efter förlossningen Är det ditt första barn?Kram
    Nej det blir mitt 4;e och familjens :e barn
  • När2blir1
    När2blir1 skrev 2009-01-30 18:00:08 följande:
    Nej det blir mitt 4;e och familjens :e barn
    äh 5:e ska det vara.. men såg att du viste det redan
  • När2blir1
    moche skrev 2009-01-30 18:08:05 följande:
    Jag väntar familjens 3:e, vårt första gemensamma och mitt andra,ibland blir det rörigt när man ska förklara för útomstående haha. Men vi är ju som sagt 2000-talets familjkonstellation
    haha jaa jag vet exakt hur det är.. jag väntar mitt 4:e och vårt 2:a gemensamma barn Men familjens 5:e barn
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!