Pingst 2009 del 3
Jag har hittat hit!
Jag har hittat hit!
Fick just reda på att mamma och pappa betalar musiken till vårt bröllop, vilket för oss betyder ca 8000:- Härligt! Betyder också att vi inte behöver spara mer än kanske 5000 kr till...
Ayla sthlm skrev 2009-01-15 19:55:55 följande:
vi blir nog också därikring, har bjudit 67 st, men misstänker att i alla fall 7-8 st inte kan komma
kom på att frissan också är bokad!
Hm...nåt viktigt?!? Tjaa, har du beställt toarullar med ert foto på?
Jodå, nog hinner vi alltid. Om vi inte hänger här hela tiden... Men det är lätt till!
Vi satsar på att dekorera lokalen, kyrkan är så fin ändå och jag tror inte många kommer ihåg om det var några speciella blommor i kyrkan. Man är ju där bara typ 30-45 minuter...
Jadu, det var en bra fråga. Tyvärr har jag inget svar, men själv är jag inte så förtjust i lack så hade det varit min karl så hade det nog inte blivit det. Men sedan vet jag inte hur det "ska" vara. Ha på sig det man känner passar säger jag!
Åh, jag vet inte hur jag ska göra med slöja... Emma på bonde-bröllopet igår var ju jättefin i sin och inte döljde det ju frisyren heller. Hon tog ju av den till festen. Måste höra med min frissa vad hon tycker och tänker