Inlägg från: Pingst09 |Visa alla inlägg
  • Pingst09

Pingst 2009 del 3

Oj, vad det var dåligt med fart i denna tråden nu. Var håller ni hus alla pingstrudar?!?

Jag har just skrivit ut och fyllt i hinderprövningen och namnändring för gubens del. Nu vet jag ju i och för sig inte om han kommer att skriva på den senare av dem, men det kanske blir lättare att ta ett beslut i namnändringsfrågan om han har blanketten klar Jag vill så gärna att han ska byta till mitt efternamn, men vill han inte så vill han inte och då behåller vi våra nuvarande

• Pingst09

Men vad alla träffar prästenn tidigt. Vi vet inte ens vem som ska viga oss ännu, han/hon skulle kontakta oss i slutet av april...

Måste nog skaffa en sjal eller nåt att lägga över axlarna ifall det blir kyligt. Vädret är ju aldrig att lita på!

• Pingst09

Idag har jag köpt papper till placeringskorten. Det blev svart kartong och sedan skriver jag ut på datorn på vitt papper med lila text och "river" runt och klistrar på. Lite pyssel men framförallt BILLIGT!! 25:-

• Pingst09

Måste också börja kolla efter sjal. Och halsband. Sedan är min utstyrsel klar

• Pingst09

Ja, vi har lila i olika toner.

Neki skrev 2009-03-06 08:52:25 följande:
    Har ni lila som färgtema? Vi har rosa och silder/grått...:)
  • Pingst09

Idag fick jag med guben in på ortens skoaffär så nu har han åtminstonde skorna klar till dagen D

• Pingst09

Jag ska nog inte ha något alls... Min kropp är inte gjord för vare sig strumpbyxor eller stay-ups Så det får bli auNaturel!

• Pingst09

Här är jag

Har gjort klar placeringskorten ikväll. Skönt att det pillret är över!

• Pingst09

Hm, ska iväg idag och lämna en inbjudan till. En tjej som jobbade hos oss förut som jag gärna vill kommer med på bröllopet. Hon vet sedan tidigare att vi ska gifta oss och att inbjudningarna redan är ute. Är lite nervös för att hon ska ta det på fel sätt, som att hon är nån andrahandsval liksom. Men det är hon ju inte. Hon stod med på listan redan från början men det blev för många. Nu när några tackat nej kan vi ju ta med några av dom som hamnade "under strecket"

• Pingst09

Idag har vi varit och shoppat i Sundsvall. Guben köpte kostym, väst, skjorta, två slipsar, näsduk/servett och manchettknappar.
    Jag kompletterade min utstyrsel med en ny hållingrej och 3 par örhängen för 50:-

Svar på tråden Pingst 2009 del 3