Inlägg från: Kärlekensskull |Visa alla inlägg
  • Kärlekensskull

Pingst 2009 del 3

Nu har jag oxå hittat hit Bara 133 dagar kvar nu...

• Kärlekensskull

Vi har inte ens börjat greja med våra inbjudningskort. Vi vet hur de ska se ut men vi har inte gjort dem. Vi tänkte åka ut å handla papper i dag och band. Börjar oxå få lite panik. Det är så mycket grejer som man måste vänta med tills det är lite närmre den stora dagen. Börjar bli nervös!

• Kärlekensskull

Man är ju rädd för att glömma något oxå. Hur ska ni dekorera kyrkan?? Någon som vet vem som städar upp efter oss sen? Det är nämligen så att vi ska ha vår vigsel kl 13. Våra brudnäbbar ska strö blomblad i kyrkan. Sen kl 15 är det ett annat par som ska viga sig...HUr gör man då med allt?

• Kärlekensskull

Vad kul att träffa fotografen. Vi ska till vår lokal i morgon och prata ihop oss lite med restaurang ägaren. Ska bli så skoj! Sen pratade jag med prästen i dag så vi har bokat möte den 25 feb. Nu börjar det verkligen närma sig.

• Kärlekensskull

Än så länge ser det ut så där:
    8:00 Frisör¨
    10:00 Make upp
    13:00 Vigsel
    14:15 Fotografering
    15:30 Brudskål
    16:00 Middag
    20:00 Tårta

21:00 PARTY!
    01:30 Somnat som en stock på hotellrummet....

• Kärlekensskull

I går hämtade vi våra ringar! Sååå Skoj! Men nu vill man bara ta på sig dom Längtar så till den stora dagen! Bara 114 dagar kvar nu

• Kärlekensskull

Nallepuh 49: Jag tycker nog allt att amazing grace är en begravningslåt. På de flesta begravningar jag varit på så har de spelat den låten iaf.

Foma 09: Ja tiden går ju så himla fort. Nu är det inte alls långt kvar. Vi har bestämt att min blivande ska fixa min bukett. Jag ska inte få se den förens vi möts utanför kyrkan. Tyckte det var en lite rolig idé

• Kärlekensskull

Min bästa vän ska sjunga "För kärlekens skull" och "Längtan av dig" i kyrkan.
    Bröllops vals är lite osäkert ännu. Jag är väldig inne på att göra en så kallad "wedding dance" men min sambo är inte lika med på de svängarna. Får se hur det blir.

• Kärlekensskull

Vad har alla pingst brudar tagit vägen??
    Tänkte kolla med er om ni kommer att ha något över klänningen?? Det är ju förhoppningsvis sol och varmt på dagen men kanske blir kyligt på eftermiddagen?? Räcker det med en skal??
    Idag kommer prästen hem till oss, lite nervöst.

• Kärlekensskull

Jag vet inte alls hur jag ska göra. Känns som om det är ganska så skönt med strumpbyxor under klänningen men jag har skor med öppen tå...Hur ska man göra då tro?

Svar på tråden Pingst 2009 del 3