Inlägg från: Kärlekensskull |Visa alla inlägg
  • Kärlekensskull

Pingst 2009 del 3

De ringde mig ifrån brudaffären i går, min klänning har kommit i mindre storlek
    Ska åka och testa den nu i veckan, hoppas verkligen den passar
    Hur går det för andra med all planering?? Känns som om man är någonstans mitt i mellan nu, man vet inte riktigt vad man ska göra.

• Kärlekensskull

Ja fjärilar i magen det finns det gott om Är såå nervös för kyrkan. Tänk vad skönt när själva vigslen är över, kommer vara en stor sten som släpper då känner jag.
    Vi kommer att önska oss bidrag till resa i bröllops present. Först var tanken att vi skulle åka till Thailand i höst med vår son. Men planerna är ändrade eftersom min blivande förlorade jobbet.
    Nu kommer vi boka en restresa direkt efter bröllopet, fast vi åker själva nu. Blir kanske inte så lyxigt men bättre än inget!

Neki skrev 2009-03-25 10:30:18 följande:
    Såååå skönt att höra att det är fler med mig som har fjärilar i magen och att det mest snurrar i skallen:) Vi har bokat allt som ska bokas och just nu filar vi på festprogrammet... Skulle vilja göra mer men det känns inte som att det är dags med mat, dukning, etc:) Har ni planerat in bröllopsresa och i så fall vart?
  • Kärlekensskull

Jag ska nog börja sola 1 gång i veckan nu och sen när det blir lite närmre bröllopet kanske jag solar någon extra gång.

• Kärlekensskull

Klänningen satt som gjutet! Är så glad. Köpte även halsband armband och BH.

• Kärlekensskull

Jag köpte vitt pärhalsband och armband men lite strass pärlor i mellan de vita pärlorna. Funderar på att köpa strass örhängen till det..

• Kärlekensskull

Jag tror jag ska ha lite uppsatt och lite nersläppt. Och lockigt.. Måste ha lite löshår också, vill ha håret över ena axeln. Ska på provuppsättning 13/5 Ska bli så skoj!

• Kärlekensskull

Jag ska ha tiara är det tänkt. Jag har köpt en iaf får se hur det ser ut sen när jag gör provuppsättingen.
    I förrgår beställde m2b alla blommor. Till han till mig och till tårtan. Jag har inte en aning om hur det ser ut. Får inte veta heller NYFIKEN!!

• Kärlekensskull

Ja det var lite skoj tyckte vi. Oftast är det ju bruden som tar alla beslut kul att m2b bestämmer något . Men jag är sjukt nyfiken

• Kärlekensskull

OJ det var billigt! Vi v ar hos vår bagare förra veckan och bokade tårta. Priset är jag lite osäker på det ingår liksom i hela kuvert priset. Men har för mig att det låg på ca 30:-/bit.
    Ska ni göra något speciellt festhäfte till barnen?? Funderar på att fixa till något. Inte så skoj för barnen annars kanske?

• Kärlekensskull

Är det någon som har haft sin möhippa ända ? Längtar till min! Vet att planeringen av både svensexa och möhippa är i full gång Kul kul!!

• Kärlekensskull

Ska du göra hos en fotograf? Vad kostar det i så fall??

Ayla sthlm skrev 2009-04-05 13:11:43 följande:

Nalle Puh, jag har bokat tid för secret box, det känns jättepirrigt.
  • Kärlekensskull

Vi får ta å sätta lite fart på denna tråden då
    I dag har vi suttit opch kollat lite på bröllopsresa. Är sugan på att åka till Tunisien, vart ska ni andra åka??

• Kärlekensskull

Nu är resan bokad. Det blev Tunisien 1v All inclusive. Hotellet heter Vincci Nozah Beach. Någon som har varit i Tunisen innan??

• Kärlekensskull

Vi åker 7 dagar efter helt själva. Först var tanken att svi skulle åka till Thailand med vår lille son på 2 år. Men nu blev min blivande arbetslös så vi fick ändra planerna lite. Nu blir det Tunisien All inclusive 1v helt själva! Ska bli helt underbart fast saknaden efter vår lille plutt blir nog stor.

• Kärlekensskull

Min klänning är också i Ivory och min m2b kommer att ha silvrig väst + plastrong och grå svart frackcoat.

Svar på tråden Pingst 2009 del 3