• Idur

Förslag och tips på romantisk men inte svindyr bröllopsresa!

Hejjag undrar om ngn har tips på en romantisk och äventyrsfull resa man kan göra på sin smekmånad utan att man ska bli rånad???

Mvh Ida

• Svar på tråden Förslag och tips på romantisk men inte svindyr bröllopsresa!
  • Idur

Resan ska ske ngn gång efter augusti månad deta år! Alla tips och förslag välkomnas!

Har tänkt på Royal Caribbean där de har kryssningar i östra karibien ngn som provat och rekommenderat?

• CeciliaA

Du får nog specificera vad som inte är svindyrt, svindyrt för någon kan vara billigt för någon annan. Inom vilken intervall ska resan ligga på och vad ska ingå?

• Idur

Den bör inte gå över 25 000 kr för båda två! Ca 1-2 veckor skulle vara önskvärt!!!

Mvh Ida

• Kela2

Oj, 25 000 kr för en resa för två! Det tycker jag är mycket pengar! Allt är förstås relativt, som CeciliaA också var inne på.

• Idur

Ja visst är det mkt pengar men det är inte lätt att hitta en oförglömlig resa för under 10 000/st jag är öppen för förslag vi tänker på karibien en kryssning runt men jag är intresserad om det finns någon/några som har andra bra tips som är billigare, det vore toppen jag har bara inte hittat det!

Kom gärna med förslag på romantiska ställen

mvh Ida

• PL080802

Provence (då kan ni klättra etc i Gorges de Verdon samt besöka mysiga stränder och öar tex Iles de Porquerolles)
    Normandie (bo mysigt på La Masion de Lucie i Honfleur och besök landstigningsstränderna).
    För 25000 skulle jag dock tro att du får en bra resa till Thailand?! Khao Lak (Chong Fa är ett supermysigt hotell) tycker jag var romantiskt.

• Idur

Tack för era tips ska kolla upp allihopa! Madeira verkade underbart men med hotel blev det dyrare än det jag hade tänkt mig!!! Eller rekommenderar du att man bokar bara flyg och hotell separat?

mvh Ida

Svar på tråden Förslag och tips på romantisk men inte svindyr bröllopsresa!