• Idur

Förslag och tips på romantisk men inte svindyr bröllopsresa!

Hejjag undrar om ngn har tips på en romantisk och äventyrsfull resa man kan göra på sin smekmånad utan att man ska bli rånad???

Mvh Ida

• Svar på tråden Förslag och tips på romantisk men inte svindyr bröllopsresa!
  • Idur

Resan ska ske ngn gång efter augusti månad deta år! Alla tips och förslag välkomnas!

Har tänkt på Royal Caribbean där de har kryssningar i östra karibien ngn som provat och rekommenderat?

• Idur

Den bör inte gå över 25 000 kr för båda två! Ca 1-2 veckor skulle vara önskvärt!!!

Mvh Ida

• Idur

Ja visst är det mkt pengar men det är inte lätt att hitta en oförglömlig resa för under 10 000/st jag är öppen för förslag vi tänker på karibien en kryssning runt men jag är intresserad om det finns någon/några som har andra bra tips som är billigare, det vore toppen jag har bara inte hittat det!

Kom gärna med förslag på romantiska ställen

mvh Ida

• Idur

Tack för era tips ska kolla upp allihopa! Madeira verkade underbart men med hotel blev det dyrare än det jag hade tänkt mig!!! Eller rekommenderar du att man bokar bara flyg och hotell separat?

mvh Ida

• Idur

valfriheten är tyvärr inte så stor när man ska ha både flyg och hotell... bara flyg kan man komma under med men med hotell är det rätt dyrt, jag vill inte till ett romantiskt paradis och har ännu inte hittat resor för mindre! Skulle det finnas ett paradis därute för 10 000kr för två personer då skulle jag bli överlycklig... men priserna har ökat jättemkt de senaste åren...

mvh Ida

• Idur

Tack igen för alla tips och råd jag kommer kolla runt lite och se vad jag hittar för roligt, ser fram emot fler tips och råd!!! mvh Ida

• Idur

Hej och tack för alla inlägg jag kollar upp alla alternativ får se vad som lockar mest, men är som sagt intresserad av fler tips!!!

Mvh Ida

• Idur

Ja jag är intresserad av alla tips och råd så tipsa på!!!

Mvh Ida

• Idur

Tack för alla tips och råd... ydarfrika blir det nog inte då min fästman är från Zambia i afrika vill vi åka till ett annat resmål än sydafrika!

mvh Ida

• Idur

Vi har däremot funderat på Thailand men vet inte vart man ska åka, det finns så många ställen att välja på, ngn som har tips på det? Vi kommer åka tidigast september men kan också bli okt, nov, dec!!!

Mvh Ida

Svar på tråden Förslag och tips på romantisk men inte svindyr bröllopsresa!