• Tillde

viktklubb, fler??

Nejnejnej, inte planera och grejja, då skulle jag ruttna på en kvart! När du ska laga mat så ta recept från VK, gör storkok och frys in matlådor! Lagar du mat några ggr/vecka så kan du äta olika saker på dagarna!
    Jag har gått ner 5,5kilo sen jul och ska ner lika mycket till tänkte jag. Får äta 1963kcal/dag och tränar de dagar jag ska göra nåt särskilt och vill kunna äta lite mer. Tränar ca. 4 pass/vecka men äter oftast inte upp alla kcal.

När jag och grabben ska laga helgmysmat så tar vi också recept från VK, lite mer planering men du måste ju ändå planera och köpa maten du skulle lagat annars!
    Ha också alltid en Weightwatchers hemma för de dagar du absolut inte orkar och inte har nån god mat hemma, funkar jag lovar!! Och SMÅ portioner, det är det viktigaste av allt!! Kom igen nu, det fixar du!! har gått ner 10kilo med VK förut (som jag gick upp under min graviditet) så jag vet att det funkar!!

anja1661 skrev 2009-01-28 19:41:02 följande:
    usch...jag har redan säckat ihop! jag tycker att viktklubb funkar bra men jag har bara ingen lust att sitta och planera varje dag vad jag sak äta....jag tröttnar snabbt!!! *suck*vad ska jag göra??
Svar på tråden viktklubb, fler??