TRÅDEN: Slut pga religion, någon?
Men jag fattar anda inte! Sa det var hans familj som inte var glada med hans val..? Eller?? Fy vad hemskt...
Beratta mer?
Men jag fattar anda inte! Sa det var hans familj som inte var glada med hans val..? Eller?? Fy vad hemskt...
Beratta mer?
Min man ar musse, men inte alls sa extrem. Han gar nastan aldrig till mosken t.ex, ber inte osv.
Jag ater griskott och det har han inget problem med. Han vill inte att vara barn ska ata griskott, men det ar ju ingen big deal direkt.
Jag ar inte troende overhuvudtaget. Inga problem alls. Hans familj har ju vetat om oss sen vi traffades. Dom bor kvar dar i hans hemland dar det ar oacceptabelt att vara sambo, men han berattade om oss. Och var val ingen som sa nat.
Om jag hade blivit gravid dock, my God... Fragade honom haromdan, och hans sa att han inte visste hur hans skulle framfora det till familjen isf. Inte latt att forklara att kk:n sen 2 veckor tillbax ar pa smallen... Men nu blev det ju inte sa, puh!
Synd att det ar svart for vissa att vara med nan som ar olik. Min man ar som han ar, och jag ar som jag ar. Han alskar mig, so what om jag kakar griskott.
Men man vet ju aldrig vad som kan handa, nar man far kids och sa...
Varför problem? Hur gör alla vegetarianer då?
Min man råkade få i sig flaskkott på en fest, när han kom på det så bara ryckte han på axlarna och garvade...