• GoS09

Fixa naglarna i Stockholm - var?

Är det någon som har tips på ställen i Stockholm som bygger naglar/förlänger naglar bra o hyfsat billigt?

• Svar på tråden Fixa naglarna i Stockholm - var?
  • GoS09

Shit ja de va bra pris.... vill inte lägga ut hur mkt som helst för det.... Men såklart vill jag ju att de ska bli bra! :)

• GoS09

Tack alla! :D
    Men hur länge håller dem...? Tex gele med fransk manikyr.
    Tänkte nog bara gå å fixa dem innan bröllopet, för sen får jag se om jag fortsätter eller inte...
    Va in till en riktigt dyr en igår o hon rekommendera förstärkning eftersom jag har ganska bra längd..? Men mina naglar e ju så himla sköra så de kan ju gå av bara jag stöter emot dem.. vill ju va typ garanterad att de e fina o håller på bröllopsdagen! :D

• GoS09

Åh nu har jag iaf bokat o hon va så trevlig så :)4 dgr innan bröllopet, skoj skoj! Pirr pirr!
    Tack alla för svaren! :D

• GoS09

Nageltjejen på studion jag pratade med nyss sa absolut minst 2 dgr innan bröllopet. De bör fixas om efter 3-5 veckor... (om man vill fortsätta ha dem...)

• GoS09

men vadå 24 h innan de torkar.. får man inte göra ngt med händerna/naglarna då? Låter svårt...

• GoS09

O jag jobbar på kontor o e på datorn hela dagarna...
    Får se till å inte skaffa allt för långa naglar bara, haha! ;)

• GoS09

Heeeej Rosenpetunia! Kul o "se" dig igen! ;) Aha.. så man kan "blanda" förlängning o förstärkning oxå.. En hel vetenskap det här :D
    Men man måste gå tillbaka o ta bort dem sen va? Inget man kan fixa själv direkt eller?

Svar på tråden Fixa naglarna i Stockholm - var?