• ario

Fixa naglarna i Stockholm - var?

kolla blocket, jag ska fixa mina naglar på söndag hos en som tar 250 kr för gelnaglar..såååååå billigt!

akryl hittade jag för 250-300kr också

• ario

men jag har alltid fixat mina hos privatapersoner och det har alltid blivit super fint..
    jag har gjort så många gånger så jag skulle aldrig lägga mer än 300 kr för franska akrylnaglar som bara håller 3 veckor.

Hushinia skrev 2009-01-21 07:47:15 följande:
    www.beautyandnail.setror dem är billigast och bäst i Sthlmnya nagalar kostar 450 kr med fransk manikyr i gele (vad jag gör hos Valentina, som har arbetat 4 år med naglar) AKTA ER , BILLIGT ÄR INTE ALLTID BRA!
  • ario

Det tar 24 timmar innan dem torkar, så om du gör dem en torsdags kväll klockan 2000. så är det fasta fredag klockan 2000, och sen är det ju inte många timmar inna du ska upp och göra dig iordning inför bröllopet.....om du gifter dig på lördag eftermiddag!

så 2 dagar låter bra!

• ario

Man får inte duscka alls när naglarna torkar, dvs under 24 timmar!

tyvär är det inte mkt man kan göra innan 24 har gått, det är väl därför det är bäst att göra minst 2 dagar innan, sista dagen vill du ju kunna använda dina fingrar också.

GoS09 skrev 2009-01-21 20:49:14 följande:
    men vadå 24 h innan de torkar.. får man inte göra ngt med händerna/naglarna då? Låter svårt...
Svar på tråden Fixa naglarna i Stockholm - var?