Inlägg från: Rosenpetunia |Visa alla inlägg
  • Rosenpetunia

Fixa naglarna i Stockholm - var?

Jag hade akrylnaglar (förlängning på vissa, tippar på andra - beroende på längden på mina naglar), fransk manikyr. Och glittersten i ringfingernaglarna
    Var kanonnöjd.

Naglarna fixades två dagar före bröllopet och jag hade ingen 24 timmars restriktion. Hon härdade mina naglar direkt, de var "redo för användning" så fort jag gick därifrån. Och höll sig fina nästan fem veckor

Det var ovant i början men jag vande mig otroligt fort, trodde att det skulle ta evigheter att vänja sig.

Lycka till, allesammans!!! Lylloer som har DEN DAGEN fortfarande framför er...

• Rosenpetunia

Hej hej, kul att "se" dig med
    Jag är inte här ofta alls nuförtiden, men ibland kikar jag in. Det är så härligt att läsa om alla förberedelser och all lycka som finns här

Jodu, det är en hel vetenskap och blanda går bra
    De rekommenderar väl att man ska tillbaka dit och ta bort naglarna, men jag lyckades fixa det själv. Krävde dock tålamod, tog låååång tid. Använde aceton, doppade ett finger i taget. "Pillade" med en pensel tills akrylnageln lossnade
    Säkert tusen gånger smidigare att gå till nagelteknologen

GoS09 skrev 2009-01-21 21:05:43 följande:
    Heeeej Rosenpetunia! Kul o "se" dig igen! ;) Aha.. så man kan "blanda" förlängning o förstärkning oxå.. En hel vetenskap det här :DMen man måste gå tillbaka o ta bort dem sen va? Inget man kan fixa själv direkt eller?
Svar på tråden Fixa naglarna i Stockholm - var?