• lönnsjö

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

hej!

Jag börjar med Cambridge idag...igen.men nu jäklar ska det gå Skaprova klänning om tre veckor så det är mitt första delmål. Har ganska mycket att gå ner,20-25 kg. Inte tvunget att gå ner allt till bröllopet men 15 kg skulle sitta fint. Gifter oss den 22 augusti. just nu har jag panik över klänningprovningen. vill inte stå där och känna mig som ett fläskberg.usch vad hemskt. Vill göra mitt bästa nu på tre veckor, så får jag sätta ett nytt delmålefter det.
    Ger alltid upp tredje-fjärde dagen. Vill verkligen klara det nu. Vilken härlig känsla det måste vara att nå sitt mål Får tänka på det när jag blir akut sugen på mat.

Har också köpt Wii Fit. Megaroligt

• lönnsjö

Jäklar vad duktig du är Pentan

Har en liten fråga angående huden. Har den hunnit med på i er viktnedgång? Har den "dragit ihop" sig. Är rädd att allt kommer att hänga, att jag bara kommer att se blek och glåmig ut{#lang_emotions_undecided}

1 augusti2009: ska bli roligt att följas åt Hur länge ska du gå på ren kur? Jag började idag. Har tre veckor som mitt första delmål.

• lönnsjö

Okej,men då behöver jag inte oroa mig så mycket över huden då. Ja min mage är oxå hårt åtgången av två graviditeter. men som sagt bara inte huden hänger ner till knäna

• lönnsjö

Åt en kycklingsallad idag...men jag ärändånöjd kunde ju ha syndat till det riktigt ordentligt med en massa god mat. Men jag valde en sallad. Knasigt,men jag känner mig stolt. Mitt"gamla" jag hade frossat i en 150 grams hamburgetallrik.
    Får väl vänta nga dagar till på ketonfasen bara.

någon som förresten har bra tips på hur man ska undvika att bli frestad att stoppa ngt i munnen. Ibland är det svårt som sjutton att låta bli. hur gör ni alla duktiga

• lönnsjö

jag har ju inte fyllt i detta!

LÄNGD: 162 cm
    ÅLDER: 32 år
    MAX VIKT: 94 kg
    VIKT START C.K: 89 kg
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren kur
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: mitt första delmål är t o m den 17 mars (prova klänning då)
    SLUTMÅL: 70 kg...eller 69-68 hade varit roligt
    DELMÅL: 80 kg
    BELÖNINGAR: lie nya kläder när jag är i mål
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: börja med proteiner och vattenrika grönsaker, sen fyller jag på allt eftersom
    MOTION: Wii Fit och promenader

Tack för tipsen om skinka/kalkon och tuggummi. Bra att ha något ifall det känns riktigt jäkligt någon dag.

• lönnsjö

87,3 kg idag *glad glad glad* Detta är så roligt!! "Bara" 17,3 kg kvar till mål, 7,3 kg till delmål 1.

Måste hylla er här inne Jag är här inne flera gånger om dagen och läser, ni peppar verkligen och är så himla duktiga allihopa.

knyjoy: Jag använder också munspray. Är så nervös att folk ska skygga undan när jag kommer. Hahaha som på reklamen med munvattnet från Apoteket,blommorna vissnar osv.

• lönnsjö

Isabellekaramell: Herregud, stackars dig!! reagerade du på "maten" eller? Usch vad hemskt för dig Hoppas du blir bra snart igen. *styrkekramar*

• lönnsjö

Har ni känt av era njurar? Jag fick ont i nedre delen av ryggen igår, känns lite idag också. Innan har jag inte druckit så mycket vatten, mest pepsi max{#lang_emotions_embarassed} men nu dricker jag ju mycket vatten jämfört med tidigare. Funderade bara om det kan vara det. Att njurarana reagerar liksom...

• lönnsjö

Skit också Har varit magsjuk några dagar. Det är ju nästan en form av bantningskur i sig. Men ja det blev ju ingen ordning och reda med CK så idag är det nystart för mig.

Tack till alla som delat med sig av egna tankar och upplevelser. Det finns alltid något i alla inlägg som jag tar till mig, som peppar. Ni är toppen! Jag är så glad att jag hittade denna tråden Kämpa på alla underbara tjejer...och killar också för den delen.

• lönnsjö

knyjoy skrev 2009-03-03 19:20:20 följande:
    Aaaarrrgh!! Jag är så sötsugen just nu att jag håller på att krevera! Åt min middag för typ en timme sen tillsammans med två kalkonpåläggsskivor. Men jag kan inte sluta tänka på allt jag inte får äta!Snacka om en svag stund!

Usch ja! de där svåra stunderna är asjobbiga. Men kämpa på!! Jag tror på dig!!!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!