• Tokstolla

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

cbk09 skrev 2009-02-06 09:04:42 följande:
    ÄNTLIGEN!Vågen står på under 70strecket idag!!! :)Nu har jag sen jag startade min viktresa gått ner totalt 26,3kg :)Mindre än hälften kvar!! ca 15-17kg till ska jag ner!!Måttbandet har oxå krympt!! :)
    !!! !!! !!! !!! !!! PARTY !!! !!! !!! !!! !!!
  • Tokstolla

Heloise: Äter du BARA 2-3 påsar nutrilett och en tallrik mat?

Ja, du kan också. Det är bara att bestämma att så ska det vara Men svårt är det ofta...

• Tokstolla

Fråga mig inte vad som just hände med inlägget över... Jag anser mig vara hyfsat datorkunnig men det där kan jag inte förklara

• Tokstolla
    cbk09 skrev 2009-02-06 09:16:32 följande:
    Ja!! de känns SÅÅ skönt!!!!!!!!!!!! :)Ska ALDRIG över 70 igen!!!Hur går de för dig Tokstolla?
    Det är OK faktiskt. Kroppen mår mycket bättre sedan jag äter vitaminerna- skillnaden är ju enorm. Imorgon kommer Chiefen(m2b numera aktiv i tråden) och jag väga in oss för 5:e veckan. Jag antar att jag fortfarande lär ha vätska iom mens men jag hoppas verkligen på under 77... men vi får se. Rapporterar imorgon
  • Tokstolla
    ElMac skrev 2009-02-08 11:31:09 följande:
    Så sugen att prova på.. men jag är rädd att jag inte fixar fler än två påsar.. Vart köper ni? Finns de något ställe där de är billigare? Är det bara blandade boxar eller är det med olika smaker i olika boxar?
    Du kan ju köpa 3 påsar för att testa på
    Kolla in cambridgekuren.se var du kan hitta närmast konsulent. Vill du gärna köpa via internet kan du göra det på nailsbodybeauty.se som är fraktfritt. Det är bara att välja själv vilka smaker du vill ha. Priset är destsamma ungefär överallt ca 23 kr +-0,5 kr så det är ingen skillnad typ.
  • Tokstolla
    Heloise skrev 2009-02-06 23:53:30 följande:
    För det mesta 3.
    Lite förvirrande att du bytt avatar hihi

iaf, jag blir faktiskt lite orolig för dig. Om man nu ska äta 5 påsar nutrilett i max 14 dagar eftersom de inte anses vara godkända som enda näring i mer än 2 veckor (De fullföljer inte 100% RDI på allt) och du bara äter 3påsar + 1 mål mat om dagen?? Får du verkligen i dig tillräckligt med vitaminer och mineraler? Du känner ju självklart din kropp och om den mår bra, men bara en liten tanke att ägna någon sekund på om ifall du skulle börja känna dig lite knepigt på något sätt.

*Kram*
  • Tokstolla
    Heloise skrev 2009-02-08 15:47:47 följande:
    Jag ska nog byta till cambridge fick bryta ren kur igår Det är ngt som min kropp revolterar emot kanske går bättre med cambridge? Kräktes igår och mådde jättedåligt fick dessutom störtblödning( har inte mens pga hormonspiral dessutom helt fel tid i månaden) kändes inte bra. Jag har mått jättebra på 3 påsar och ett mål mat, ser till att äta välbalanserat det målet jag äter (äter även tillskott), men såg att de säljer cambridge här i stan ska nog prova det och se om det går bättre på ren kur, vill ju gärna gå på ren kur men det är inte kul när det känns som hela kroppen klappar ihop
    Å nej!
    Har du möjlighet att få en tid på VC? Dom kanske kan göra ett rutinprov - kolla vitaminer, järnbrist? B12brist? Inte vet jag men det låter inget vidare alls. Hoppas det verkligen ordnar sig snart. *KRAM*
  • Tokstolla
    Heloise skrev 2009-02-08 18:01:41 följande:
    Jag ska över till min kompis som är läkare( helt överlägset) och ta lite blodtryck osv, men hon trodde att det nog bara var för att det vart sådan omställning( inge fast föda alls) som jag fick mens. Liten chock bara,är nog ingen fara alls.Har 6 påsar kvar sen så ska jag prova cambridge får se om det blir annorlunda på det.Skulle vilja göra 8 veckor på ren kur, får väl bara bita ihop och prova igen
    Vad bra att din kompis tar en titt på dig, det gör mig MYCKET tryggare
  • Tokstolla
    anna01 skrev 2009-02-08 18:47:28 följande:
    Jag började också blöda igår å tänkte fråga er om någon av er har varit med om det?I morgon ska jag väga mig igen, en vecka på ren kur. Har jag inte gått ner mer än de 3.1 kg i torsdags så slår jag panna blodig mot en vägg Vill att alla kilon ska rasa av nuuuu.MinSoulmate: Kul att också ska köra viktklubb sen
    Menar du blöda innan bestämd tid?
    Mitt verkar fungera som vanligt men å andra sidan har jag fungerat som en klocka i 18 år! Inget jag varit med om har rubbat den och jag har varit med om en del
    Men det är inte konstigt- kroppen är satt på mer eller mindre svält i början så du ska se att allt kommer ikapp sig bra.
    OCH om du har börjat blöda så har du bara samlat på dig "mensvattenkilon" tro mig! Jag var med om det i 10 dagar- viktplatå i 10 dagar-snacka om att jag nästan gav upp men ack nej! Sedan började det rasa igen
  • Tokstolla
    anna01 skrev 2009-02-09 06:10:21 följande:
    Bra dag alle sammans ska de stå Skyller på att kl är 6
    Nä, men du kan skylla på CBK. För fasiken var dum man var de två första veckorna! IQ skönk från 150+ till ca 120 (gjorde test)
    Huvudräkning gick sååå långsamt.

Bra jobbat förövrigt! 4,8kg tål att firas med ett extra leende vid spegeln
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!