• emersson

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Bor du oxå i sthlm pentan :) det gör jag med. Har en paus från cambridge nu, har inte gått ner ett gram till men heller inte upp. Men om två veckor tänkte jag köra lite cambridge igen. Ni är superduktiga här :D

• emersson
    Pentan skrev 2009-02-24 14:13:30 följande:
    TACK snälla ni!!Jag började gråta i morse när jag såg vågen för nu har jag BARA 10 kg kvar!!! Fatta - annars har det liksom varit 30-35 kg som ska bort, men nu är det bara 10...Grejen är ju den att 80 var liksom mitt mål, visst jag drömde om 70 och fantiserar om 67 kg. Men var ändå liksom nöjd med 80. Men nu har jag blodad tand och ska ned till minst 75. Så jag fortsätter med ren kur till den 29:e mars och tar de sista kg på kombinerad fram till mitt bröllop den 15 augusti!Dessutom fick jag just reda på att min bror ska gifta sig den 9:e maj, så nu har jag något kul att se framemot i en riktigt snygg klänning och alla man inte träffat på länge, som bara sett en som tjock!!!!Men då jäklar... Jag vet ju att man inte får överglänsa bruden - men attan vad snygg jag ska vara då!!
    Vilken underbar känlsa :D grattis och grattis igen :) kämpa på, du är superduktig :)
  • emersson
    Pentan skrev 2009-02-25 08:07:36 följande:
    Dag 57Nytt 10-tal!!!ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!Jag har min 7:a79,2 kg!!!Jag är helt blank... Jag har inte varit på 70-någonting på...ja...kan det vara 10 år!?!2 hg från 20 kg, sen min start på 99 kg den 1:a jan. Jag vet inte vad jag känner... Glad? Ja! Lättad? Otroligt! Lycklig? Absolut! Sugen på mer? Grymt!Wiiihiiiii....
    Det är så roligt o följa dig :) du är såååå duktig, kan man inte få se lite före o efterbilder sen ;) skulle vara jätteroligt :)grattis grattis ännu en gång, snart är du i mål :D
  • emersson
    knyjoy skrev 2009-02-24 21:45:16 följande:
    Tackar så mycket! Förhoppningsvis ska jag inte behöva något lycka till. Har man gjort det en gång borde ju inte andra gången vara så svår :)Jag klantade mig sjukt mycket förra gången dock.. var lite klantig med middagarna och blev undernärd och fick obehagliga utslag.. en liten varning till alla! Var noga!
    Du får ett lycka till av mig med :) och välkommen hit igen, jag är heller inte i giftastankar men jag är med här ändå det är ju ett så roligt gäng här :)
  • emersson
    knyjoy skrev 2009-03-02 20:49:25 följande:
    Ojoj hallou allihopa nu är jag i full gång!Första dagen idag och jag känner mig så pepp! Köpt nytt batteri till vågen nu också så full dokumentation kommer finnas på kny.blogg.se där jag ska försöööka blogga om mitt cambridgeliv varje dag :)Dagen har gått bra, men min konsulent öppnar inte förrän 12 så jag var tvungen att äta en apelsin imorse, annars hade jag dött.Så dagen började väl kanske inte jääättebra men nu är jag igång iaf.Har köpt lite nya goda tesorter som hjälper till med detoxen idag också, och så har jag tittat drömskt på en massa kläder. Men här ska ni få höra:110,9 kg!! Vafan? hur gick det här till? Det är mer än jag vägde när jag började förra gången, 5,9 kg mer än tidigare och bara 2,1 kg ifrån min maxvikt! Det här går inte, så idag har jag lagt upp ett träningsschema. Stavgång en timme varje dag utom lördag och söndag, bara promenad på lördag och sen kör jag fyra arobicspass i veckan ett tisdag, torsdag och två på söndagen. Mycket yoga och pilates inblandat där också. Nu ska det bli bot!Aldrig mer över 90 kg! Jag vägrar. Kan hända att jag lägger på en extra vecka på det här också, men det får vi se om nio veckor!Lycka till allihopa, och håll gärna tummarna för mig!Är det fler som bloggar förresten? Vore kul att läsa :)Kram på er!
    Lycka till nu :) ska följa din blogg så glöm inte att uppdatera den ;);)
  • emersson
    Pentan skrev 2009-03-02 19:06:51 följande:
    TokstollaNu börjar jag nästan gråta... Tack. Känner mig ödmjuk inför det stöd jag fått och får här!! Pratade med min konsultent nu i kväll ang hur jag känner. Hon tycker jag ska gå över till kombinerad kur! Hade ju tänkt köra 3 veckor till, men ändå känner jag mig så svag trött och låg just nu att det lockar att få gå över till kombikur. Förvirrad!!
    Lycka till hur du än gör,tycker du är så enormt duktig, själv har ju man en karaktär som är typ 0....ska väl köra igång med en ny kur om några veckor...hoppas du mår bättre nu :) styrkekramar till dig :)
  • emersson

Vad duktiga ni är som kämpar, jag har två lådor cambridge kvar, måste nog gå på kur snart igen. gjorde ju det förut men var nog inte tillräckligt motiverad för att fortsätta, men sånt kan ju ändra sig, man blir himla motiverad när man läser den här tråden. Ni är så mysiga allihopa, här har man verkligen ett toppenstöd :)

• emersson
    Pentan skrev 2009-03-04 21:52:51 följande:
    Kan inte leva utan Fun Light nu när jag kurar, dricker säkert 2-3 l vatten med fun light. Ska slopa all sötningsmedel sen när kuren är klar, men nu behöver jag det för att fixa detta.
    Får man dricka funlight :) det hade jag ingen aning om, ska komma ihåg det till nästa gång :)Kanske blir det lite lättare då får man hoppas..
  • emersson
    Cbk09 skrev 2009-03-08 15:03:36 följande:
    *suck*känner mig SÅÅ HUNGRIG idag.... e bara inne på dag 8 och det börjar redan bli jobbigt!! Hur fan ska den här rundan gå för mig?!?!?? tror inte jag kommer stå ut sålänge som jag vill.Och att viktminskningen går så SAKTA för mig gör inte att jag känner mig motiverad heller!!Gick fruktansvärt slöt neråt sist på ren kur, så jag har vetat hela tiden att det skulle gå sakta och var beredd på det men de går ännu sämre den här gången!!! :( inte kul när man håller på o kurar!!Sorry tjejer, men va bara tvungen att få ur mig frustrationen!!
    Jag tycker att jag oxå gick ner långsamt när jag kurade sist, tröttnade ju lite då, men jag kan ju trösta dig med att när man kurar så går ju man i alla fall NER, just äter jag lchf och är på nån viktplatå eller vad det kallas, håller på att bli galen, så jag försöker ladda för ny kur igen.
  • emersson
    mysan31 skrev 2009-03-08 22:28:12 följande:
    Hej Alla: I morgon börjar jag med cambrigde på ren kur....
    Lycka till :)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!