CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Men eller hur?! Jag kunde lika gärna ha varit du, iaf hade vi lika siffror! =)
Jag kör en vecka och kommer att ta det lugnt. Hellre kombinerat en lång tid än att stupa efter 4 rena dagar!
Men eller hur?! Jag kunde lika gärna ha varit du, iaf hade vi lika siffror! =)
Jag kör en vecka och kommer att ta det lugnt. Hellre kombinerat en lång tid än att stupa efter 4 rena dagar!
Jag ska skita i kombinerad och bara köra ren, tror att jag mår bäst då! Imorrn gäller det! Inatt jobbar jag och när jag vaknar imorrn så ska jag börja. Skulle bli bra peppad om någon kunde skriva och fråga hur det går för mig så kan jag läsa det när jag går in här imorrn, utifall jag har "glömt bort" att börja ;)
Hallåj! Nu är jag hemma efter en natt på jobbet, jobabr inom äldreomsorgen. Ska nu gå och lägga mig.
Tack för pep, när jag sen vaknar börjar mitt nya CK liv. Jag har några påsar sen förut men behöver beställa nya idag för att dom kommer att ta slut dom jag har hemma.
Vart beställer jag billigast? inkl. frakt!
Vll jag också veta. Bävar för att gå på denna diet =)
Hej, jag har inte hängt med i svängarna här. Men -28 är ju hur mycket som helst! Grattis!!!
Hur många veckor har du ätit CK, bara rent då eller?
Stort gratiis till dig!!!
Hur mkt har du gått ner på denna vecka? hur mkt ska du gå ner?
Åh, det låter bra det. Bra att det funkar. Alltså att man går ner. Jag har beställt en klänning från Kina, så jag undrar om jag ska köra ren kur tills jag får hem klänningen. Och jag får hem den ungefär 30/5. Och det är 5-6 veckor dit, hoppas att man kan gå ner en 10 kg iaf =)
Jag väger idag 77 kg, tror du att jag klarar 67? ;)
Måltid nummer 2 avklarad idag, och jag har en kvar!
Jag är lite hungrig, men jag klarar mig. =)
1,5 liter vatten urdrucket. 1,5 liter kvar!
Hej & Välkommen tillbaka!
Jag körde igång idag. Ska väl köra till 30 maj hade jag tänkt mig!
Hur gick det för dig innan ditt bröllopet? hur mycket gick du ner då?
Lycka till!
Ja, det är ju det som är grejjen. Min målvikt är 64 kg, för då är jag inom bmi 25. Men det får vi ta efter bröllopet för det hinner jag inte nu.
JAg tror absolut att jag kan komma ner dit till 64 (vill nog ner ännu mera efter det) men inte på dom veckorna som är kvar (gifter mig 13/6)
Haha, ja... å så var det de ja =) Jag har beställt från Kina ja.. Måttade mig när jag vägde 75 kg. KLänningen är den jag har i galleriet. MEN jag tog in 2 cm i misjan och i bysten och bad dom göra en bred korsettsnörning där bak och sa att jag skulle gå er i vikt. Så då har jag lite och dra åt. Annars får en sömmerska hjälpa mig. Jag är hellre fin och smalare med en större klänning än som jag är nu lite pluffsig =)
JAg får väl hyra om inget annant =) Men jag är bra spänd, inte nu kanske men kommer att bli det när kg:na trillar av!
Så var det en ny dag. Sov läääänge idag. Det vart kyckling igår kväll, pallade inte hungern. Så kombinerad kur igår, och det blir nog det några dagar nu, alltså äter mina 3 påsar + ett mål om kvällen. Jag ska jobba två nätter ons-tors, och jag kommer definitivt inte palla dag nummer tre när jag jobbar natt. Förresten nån som jobbar natt här? Sen efter det blir det ren kur, för då är jag ledig i 10 dagar, och när jag väl kommer tillbaka till jobbet så är jag inne i den beröma ketosen, som jag tyvärr inte har nått ännu!
ska väl ungefär gå ner lika mycket som du gjorde inför ditt bröllop. Vart du målviktig på ditt bröllop och hur lång tid tog det att gå ner dom kg. Är i samma situation nu =)
Hej! Grattis! Vad kul!! Hoppas att jag också snart är där!! =)
På hur många veckor har du gått ner 8,4 kg?
Jag har gått ner ungefär 0,3 kg/dygn. Käkat GI-riktig mat, dom senaste dagarna, men dom första dagarna bara nyttig mat. Och då har jag fått mens också under denna vecka. Har hållit på sen i måndags! Så vad blir det? 2-3 kg i veckan.
Nästa vecka ska jag börja med ren kur. Det har funkat bra för mig att börja med kombinerad, äta en liten kycklingfilé på kvällen för efter några dagar känns det som att jag har kommit in i min lilla komb-kur-ketos =) Om de finns något sånt! =)
Det är stor förändring iaf, sen i måndag!
Hur mycket väger du? Jag väger 76 och har 12 kg kvar till BMI 25. Hur lång är du? Jag är 160 cm.
Är såååå sugen ikväll. Det bara rinner i hela truten på mig. Dags att skaffa haklapp tror jag! =)