Men vafan?!? What nerves!! Att han vågar. Jag menar jag hade gjort precis som du och sen sparkat honom mellan benen bara för att!
Jag känner lite samma sak, det räcker med en. Han och jag träffas tillräckligt mycket för att jag ska vara nöjd och han är nog mer än jag klarar av så jag träffar ingen annan men jag hånglar lite på krogen och sånt, mest för att jag tycker det är kul med uppmärksamhet ;)
Kul att du gillar min blogg och det känns alltid skönt när någon annan kan relatera till det jag skriver. tycker om att ge mycket av mig själv, och jag kan tycka att i sammanhang så som cambridge så kan det vara viktigt med någon som delar med sig av alla funderingar och känslor som finns runt i kring att hålla på med cambridge och hur det påverkar livet, framförallt en själv :)
Tack så mycket för de fina orden. tror inte att du har några som helst problem med att fixa det här du heller!
Kraaaam! :)
Cbk09 skrev 2009-03-05 12:37:20 följande:
knyjoyJa, han är ett riktigt svin!!Och gissa vad som hände igår.... idioten ringde MIG och beklagade sig över att en av tjejerna han var otrogen med när vi var ihop nu är otrogen mot honom... han tyckte att JAG skulle stötta honom för han tyckte det var sååå jobbigt, han grät t.o.m!! Inte lite fräckt!!!!!!!Det enda jag sa var: (efter att jag asgarvat!!!)What goes around, comes around!! Sen la jag på luren i örat på honom!!!Nä du gumman, jag är SÅÅ trött på karlar just nu så jag tänker va singel ett bra tag!!Och den dagen jag träffar någon så blir det antagligen öppet förhållande, har haft det innan och ingen behöver nödvändigtvis bli sårad.Som du skrev, bara man är ärliga mot varann!Har läst lite i din blogg och känner igen mig själv så otroligt mycket i det du skriver!!Tycker det är fint att du delar med dig av dina tankar och känslor!!! :)Du är super och kommer klara det här galant!!!Kram