• knyjoy

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Nu har jag lagt om mitt träningsschema lite också... Tror att jag tagit mig lite vatten över huvudet med den träningen och ck samtidigt. Nu blir det mest yoga och pilates och promenader. Det räcker för mig tycker jag!

• knyjoy

Ja... nu har en kompis till mig lyckats övertyga mig om att jag är gravid också! Bah! Grav. test imorgon :S eller möjligtvis efter träningen :S

• knyjoy

Ny vecka, nya tag!

Jajjemen. Den här helgen har varit.. dum. Eftersom jag fick de där utslagen igen så har jag ätit lite extra. I lördags åt jag en sallad med kräftskjärtar och igår en fullkornsmacka med sallad, gurka och kräftskjärtar. Dock en väldigt liten smörgås. Mest för att se till att de här utslagen försvinner. Dom har inte försvunnit än men de har iaf slutat växa, vad jag kan se.

Ska till konsulenten idag och prata med henne, se vad hon säger om all min träning och så, och huruvida jag borde äta något extra de dagar jag tränar :S

Vågen har dock stannat på 106,7 men jag är bara glad att jag inte gått upp någonting.
    Nu är det i varje fall nya tag med mat på bestämda tider och lite kosttillskott. Får se om det hjälper :)

Kämpa på ni alla glada!
    Ni är så duktiga!
    *kastar ut kramar for everyone*

• knyjoy

1augusti2009: Jag är likadan! Så mycket förändringar som möjligt! på en gång!
    Hehe fast jag måste typ göra så för att det ska fungera. Helhjärtat eller inget typ!

Lycka till med motionen!

• knyjoy

Woo var hos konsulenten idag.. på gott och ont kanske heh.
    Jag fick iaf veta att jag gått ner 1,22 kg i RENT FETT! Så jävla coolt!

Ingen mätning än dock. Men nu kör jag vidare.
    De visste som förutspått ingenting om mina utslag men jag kör vidare med kosttillskotten!
    Så kanske jag slipper äta :)
    De skulle ringa till stockholm och fråga om dem dock, så det var ju schysst!

tror de är på väg bort iaf :)
    Så det blir nog definitivt att försöka få i sig lite mer vitaminer.
    Kanske bara är det så att jag behöver mer av vissa saker :S

Lycka till till alla :)
    och ja, ni vet ju men ändå: kny.blogg.se :)

• knyjoy

Cbk09
    Du det där låter ju inget vidare hörrö... har du druckit tillräckligt med vatten?

Uhu jag saknar dig på msn :( prova att stänga av det och starta det igen :)

• knyjoy

Frida 1978
    Jag kan bara säga: HEJJA HEJJA!!! Det klarar du galant! Häng på oss bara ^^

• knyjoy

jaa dumma den! men vi hörs imorgon, hoppas du mår bättre då :)

Cbk09 skrev 2009-03-09 22:26:50 följande:
    knyjoyMsn flippar hela tiden, tyvärr :(Kan ju se om de funkar bättre imorgon....Kram på dig!!
  • knyjoy

Ojoj!
    Precis hemkommen från Livsyogan, det var tufft!
    Instruktören var lite vimmelkantig men det gick bra ändå:)
    Verkligen ett jättetips till alla! YOGA!

Känner mig slut men avslappnad :)

Hur går det för alla egentligen?

Kraamar!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!