CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
E inne på dag fem och det börjar kännas okej.
Fjärde dagen e värst för mig så det känns skönt att den e avklarad, hoppas bara att inget kommer "ivägen" den här gången!
knyjoy
Läste ditt inlägg om "pojkvännen" och tycker du e superduktig som ändå håller kvar vid Cambridge och kämpar!!
Jag började ren kur 3 januari men avbröt den efter fem veckor då jag upptäckte att min sambo var otrogen....(med tre olika tjejer) jag orkade helt enkelt inte fortsätta ren kur, mådde så dåligt!!
Men nu när jag landat och kastat ut aset så e jag på banan igen, sommaren 2009 here I come!!!!!! =)
Pentan
Va bra att du lyssnar på kroppen!! Det är jätteviktigt så du inte kollapsar!
Ett råd om du bestämmer dig för att äta räkorna är att börja med tre stycken... vänta en timme och känna efter.
I höstas när jag gick ner 26kg på ren kur så gjorde jag misstaget att trycka i mig 100g färska räkor och jag mådde fruktansvärt dåligt, spydde och fick ordentlig kramp i magen :(
Jag vet att det står att man ska börja med ca 100g protein, men var försiktig! din kropp är inte van vid fast föda.
Och börjar du med bara ett par stycken så har du tid på dig att fundera oxå på om det är värt att trappa upp nu eller vänta som du planerat!
3 räkor förstör ju ingentig!! =)
*styrkekramar*