Inlägg från: längelevekärleken |Visa alla inlägg
  • längelevekärleken

Juni 2009 Nr 3

Ja, fullt upp är det, och efter ett himla pysslande för att få inbjudningscd:na att bli bra hade min m2b fixat det medan jag vart utomlands på jobb så de är nu klara att delas/skickas ut. 6/6 gifter vi oss och det går framåt här. Alltid något att pilla med, men det är ju kul. Idag skall jag skicka efter diamanter till min ring:D hoppas det blir snyggt, så svårt att välja storlek.

• längelevekärleken

Vi har precis börjat skicka ut sem så februari är inte för tidigt. Semester tiderna börjar och det är bra att vara ute i god tid. Myyysigt! Var skall ni gifta er?

Miss Moneypenny skrev 2009-01-26 08:55:24 följande:

Vi gifter oss också 6/6! När skickar ni ut inbjudningskorten? Är februari för tidigt? Vi har precis äntligen börjat fila på dem. har haft så dåligt med inspiration men tyckte ändå att det var kul och personligt att göra dem själva.
  • längelevekärleken

Vi har gjort våra inbjudningar själva, blir mer personligt då tycker vi. Gjort ett underbart tårdrypande bildspel på cd skivor som vi slått in lite fint som ett kort. Vi skrev klockslag för vigseln men har ni ingen vigseltid ännu? Vi gifter oss i Gbg :D

• längelevekärleken

Och vilken underbart romantisk klänning du har :D jätte fin

• längelevekärleken

Vi har också börjat skicka/dela ut våra och vi har fått positiva reaktioner, tom tårfyllda ögon. Vi gjorde en inbjudan på cd...

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3