Juni 2009 Nr 3
Här är en till Junibrud :)
Här är en till Junibrud :)
Hej alla junibrudar!
Har också en del kvar... men kyrka, festlokal och frisör är klara. Vi planerar oxå att ha buffé och då med midsommarinriktining då det hela går av stapeln på midsommarafton :) Kanske bir det någon smarrig jordgubbstårta också..
Har inte bestämt hur vi ska lägga upp det och har tänkt precis som du! Det blir ju toastmasterns uppgift att styra upp det men självklart måste vi ju ha någon plan :) Är också rädd för att alla tar en gång och sedan är klara... och sen bara sitter där..
Hmm måste tänka vidare.. kom gärna med förslag...
Miss Moneypenny skrev 2009-02-20 14:10:40 följande:
Åhh vad roligt och jag som inte ens har börjat titta efter ring...
Efterrättsbuffe är ju lysande! Och även ha något framställt från börja, tack för det! :)
Miss Moneypenny skrev 2009-02-20 15:42:25 följande:
Vilket bra tips!!
Åhh vad spännande! Vi hoppas få iväg våra snart också...
Gulp... var tvungen att räkna jag med.. 113 dagar..
Var igår med som smakråd, brudklänning, åt en granne som också ska gifta sig..Hade bara tänkt att titta lite men slutade med att jag ändå provade en klänning och den var precis som jag velat.. ska jag nu köpa den eller titta runt lite mer?? Känns lite konstigt..trodde jag skulle rusa runt som en yr höna och leta..känns som det gick lite för lätt :)
Kan tilllägga att det gick lika lätt när jag skulle titta på ring.. först bästa kändes rätt... är lite orolig där också.. Är tyvärr lite impulsiv ibland och rädd att ångra mig ...
Är det någon av er junibrudar som tänker gå in själv i kyrkan?
Hade tänkt att gå med min m2b men så var det någon som kom med detta och nu funderar jag..