Inlägg från: Twixiee |Visa alla inlägg
  • Twixiee

Juni 2009 Nr 3

Här kommer en till juni-brutta

• Twixiee
    Villesmamma skrev 2009-01-22 22:31:42 följande:
    Ibland måste man stanna upp och fatta att detta är verkligt och inte bara en dröm!
    Oho, nog är detta verkligt allt! Jag känner mig lite smått stressad över allt, inte allt med det mesta. Försöker att se en helhet, men det går inte. Får inte så värst mycket hjälp från m2b heller eftersom han "inte vet hur man gör". DAAH!! Det gör inte jag heller, men man måste ju försöka.. Åh, nu blev jag lite suur..
  • Twixiee

God morgon alla juni-brudar
    Jag har lite problem med vad jag vill ha för blommor i min bukett på stora dagen. Vad ska ni ha i er bukett? Ge mig inspiration!

• Twixiee

Tack för alla svar
    Jag skulle gärna vilja ha kallor, är det säsong för dom i juni? (19:e)
    Jag ska iväg till en florist nu till veckan så vi får se vad denne säger

• Twixiee

Hej, jag slänger ut en fråga här, vet inte riktigt vart jag ska ställa den Men, hur ska besticken ligga bredvid tallriken? Vilket är rätt? Gaffel till höger, kniv till vänster eller tvärtom? Och så skeden till desserten, vart lägger man den? Vi har ingen förrätt utan öser på med huvudrätten på en gång

• Twixiee

Jag börjar också fundera varför folk är så sega! Inte är det då vi som är ivriga inte

Villesmamma skrev 2009-04-14 22:37:28 följande:
    Vi har bjudit 88 st och har fått in 42st som tackat ja. Visst vänner säger att de kommer men vi vill att de ska ringa till svärmor och anmäla sig. Dom har på sig till 1maj. Varför är folk så sega? Eller är vi bara ivriga:)
    Jag har en fråga, som jag slänger ut här, måste man ha ett vigselprogram? Och vad är det som står i det? Jag har inte den blekaste.. Har hängt här sen i januari men har noll koll på det mesta tycker jag
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3