• zeddy

Juni 2009 Nr 3

Vet inte om jag skrivit i denna här tråden förut, men gifter mig också i juni! 13:e närmare bestämt!

Börjar bli något stressad och nervös.. Är fortfarande saker som inte är klara som:

* Transport från vigselplats till festlokal
    * Underkläder till mig (eller främst bh)
    * Fina kallingar till m2b
    * Vigselprogram (ska träffa vigselförättare först)
    * Festprogrammet är nästan klart, ska bara skriva klart om gästerna
    * Sista kollen på bordsplaceringen
    * Göra stor bordsplaceringstavla
    * Köpa några glas till drinkar
    * Fixa placeringskyltar

O säkert är det saker jag har glömt...
    Ikväll ska vi träffa bandet. Det är så skönt att pricka av saker!!

• zeddy
    MulleNuh skrev 2009-04-16 09:28:45 följande:
    Ohh gud va stressad jag blev nu!! Jag har inte ens börjat med festprogrammen! Dom lär väl ta ett tag gissar jag!? Vi gifter oss samma datum!
    Va trevligt att vi blir fru samma dag

Jag har väldigt lugnt på jobbet så jag har suttit o pysslat här.. Det som ska göras mer är ju att skriva om gästerna (vissa är klara) samt att toastmastern ska skriva några rader.
    Det som tog tid var att se till att sidorna hamnade rätt..
  • zeddy
    MulleNuh skrev 2009-04-16 10:48:16 följande:
    Ja ok.. Ja jag är mammaledig och just nu skolas minsta in på dagis.. Så jag sitter bara och rullar tummarna! Men jag känner också att vi borde prata med toastmastern innan jag börjar skriva.. Vi ska ha ett litet "möte" snart.
    Ja jäklar vad man måste ha små "möten" hela tiden. Bandet, toastmastern, tärnorna, Bestman, Serveringspersonalen, Catering, vigselförrättaren... Shit, jag blir trött bara jag tänker på det! Kanske är jag lite överdriven med att träffa alla, men jag vill ju att alla ska ha koll på vad deras uppgifter är! Så vi kan avlasta oss lite grann, det vore skönt! Och så att vi slipper tänka på nåt sånt den dagen!
  • zeddy
    Cltsp skrev 2009-04-16 12:01:54 följande:
    Vi gifter oss 6:e juni och jag tycker tiden har gått hur snabbt som helst! jag kan inte fatta att det är mindre än två månader tills vi gifte oss... det ska bli såååå kul men samtidigt är det lite ångestfyllt med allt som är kvar att göra.Alla våra gäster har inte heller osa:t men vi vet redan vilka som kommer och inte så de ringer nog i sista minuten hehewww.lukasochcarro.se
    Vilken schysst sida!!! Coolt med 50-tals tema!
  • zeddy

Miss Moneypenny skrev 2009-04-20 09:08:05 följande:

Men åh, vad irriterande, den är borta nu...konstigt. Får prova igen.
    Fortfarande ingen bild på ringarna, men å vilka andra fina bilder du har. Och vilken fin klänning!
  • zeddy
    MissDoe skrev 2009-04-20 18:11:42 följande:
    Fick tillbaka hinderprövningen idag och ja, vi fick "godkännt" (inte för att jag tvivlade, men ändå skönt att det är klart). Skrattade lite när jag såg brevet, det var nämligen adresserat till MIG och inte till min m2b. För ett tag sen var det en tjej här på bt som kommenterade att allt adresserades till killen trots att vi lever så jämnställt annars (vilket jag höll med om), så det var lite av en triumf.
    Vår var också adresserad till mig..
  • zeddy

Miss Moneypenny: Finfina ringar!! och spännande att hämta klänningen!!!

• zeddy

Miss Moneypenny skrev 2009-04-23 10:28:32 följande:

Jag väntar på posten nu så att jag kan få avin. Jag är ju hemma med bihåleinflammation..så lägligt :)Kommer inte avin så ska jag ringa och försöka få ett kolliID.
    Hur har det gått? Fick du hem klänningen?
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3