• laris

Juni 2009 Nr 3

Vi ska skicka våra om några dagar..jäklar om inte alla hör av sig och talar om vilka fina inbjudningar vi har gjort

Nej nej...alla tycker inte att vårt bröllop är det viktigaste som har hänt de....eller?

• laris

och nu spräcker vi 100 inläggs sträcket. Wihiii

Nu ska jag iväg och träna. Trevlig helg till er alla

• laris

oj! Tänk om inte våra vänner inte heller förstår....Man tar ju för givet att folk ska förstå vad OSA betyder..

Vi ska skicka ut våra inbjudningar im. Gud vad spännande det känns!!

Idag var vi och köpte servetter på ikea (4 för 19 och funderar på att sryka de med stärkelse..är det någon här som har koll på exakt hur man gör?

GlamourKitten skrev 2009-02-08 19:39:20 följande:
    Ang OSA:Vi träffade några av våra vänner nu i helgen och de flesta av dem hade inte förstått vad vi menade med "OSA på vår bröllopshemsida" som vi skrev på inbjudan...och en visste inte ens vad OSA betydde! Ojoj...
  • laris

när satte ni Osa datumet?

GlamourKitten skrev 2009-02-10 13:07:11 följande:
    Ja man tycker ju det, det finns ju inga bättre ord för det heller liksom..."svara om nu kommer eller ej senast den.." ser ju INTE fint ut på inbjudan. Nä jag är mycket förvånad :]Börjar också ångra att vi inte satte OSA-datumet lite tidigare, eftersom det verkar som att de flesta kommer att vänta till dess så kommer det bli svårt att planera med catering osv. Lite dumt av oss.
  • laris

Vi skickade också våra igår

Det är så spännande det här. Vilken känsla det var att slänga ner de i brevlådan =)

Lissdaniels skrev 2009-02-10 17:49:59 följande:
    Vi skickade våra inbjudningar igår, första svaret fick jag på mailen kl 16.30 idag och sista OSA är 1 maj Nu känns det verkligt!
  • laris

Oj, vilken bra respons! Vi gifter oss också den 27/6 och har OSA datum den 1/4

lerkorg skrev 2009-02-10 18:40:40 följande:
    Vi skickade ut inbjudningarna för ca 1½ vecka sen och över hälften har redan svarat :) De som inte svarat än är mest släkt som vi vet ska komma även om de inte osat än. Känns jätte kul och spännande!! Ska kanske tillägga att vi gifter oss 27/6 och har osa 1/6. När har ni satt ert osa?
  • laris

här är en till som gifter sig den 27:e =)

puckolina skrev 2009-02-13 15:11:42 följande:
    hej hej här är en jui brud till..=)vi har tänkt att gifta oss den 27e..=)
  • laris

ååå så spännande! Min svärmor bakar vår tårta så vi "slipper" provsmaka

Flisa80 skrev 2009-02-13 19:34:14 följande:
    Imorgon ska vi proväta tårtor!!! Bra att man fyller år så man får ytterligare en anledning. Har ni bokat sånt redan? Eller visst är det lite tidigt??
  • laris

Jo, det är klart! Vi kanske kan e henne om en provsmakningskväll!

Du får gärna berätta om vad ni bestämde er för i tårtväg!

Flisa80 skrev 2009-02-13 21:16:04 följande:
    Vilken tur för er, det blir ju billigare kan jag tro! Om min svärmor skulle baka tårta, vilket hon säkerligen skulle kunna, så får hon frakta dem 5 timmar i bil innan de är framme, så det känns ju inte så aktuellt. Fast smaka tårta kan man ju göra även om det är svärmor som gör den??!!!
  • laris

Halloj tjejer!!! Idag är det 120 dagar kvar till vårt bröllop. Blir nervös bara jag tänker på det =)

• laris
    MulleNuh skrev 2009-03-06 19:44:56 följande:
    Jaa jisses! Nu är det bara 3 månader kvar!! Gud va tiden gått fort!!I morgon har vi möte med festfolket.. Ska bli kul att sätta menyn och göra klart allt inför festen! Ska även i morgon fixa kläderna till karln..
    Shit vad nervös jag blev plötsligt....jisses
  • laris

Halloj alla junibrudar! Nu börjar det bli nervöst....

• laris

Åh, jag tror att det blir riktigt fint!

Flisa80 skrev 2009-03-28 22:23:57 följande:
    Jag har hittat ett par skor som jag funderar på. Vad tror ni om dem tillsammans med min klänning?? Båda finns i galleriet... Skulle vara tacksam att få höra vad ni tycker...
  • laris

Tjejer, vad köper ni för morgongåva till era blivande?

• laris

Glaf påsk alla junibrudar! Jisses vad det pirrar till nuförtiden när jag tänker på bröllopet. Det är fasiken inte lång tid kvar!

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3