Juni 2009 Nr 3
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jag ska ha pioner, ranunkel och rosor...och kanske vaxblomma... I olika rosa nyanser och vitt.
Nu är jag mitt uppe i att tänka på ljusen till borden. Vi kommer förmodligen ha långbord där det får plats 6 personer vid varje bord. Hur mycket ljus ska man ha?! Det är ju i juni som sagt så man får ju inte riktigt effekten, men det är ju fint. Helst vill jag ha både antikljus, blockljus och värmeljus... Hur ska ni göra??
Min syster påpekade att det bara var 11 veckor kvar nu...det kändes otroligt mycket mindre än 3 månader.... Det ÄR verkligen snart! Min blivande ringde kyrkan igår för att kolla pris och dubbelkolla tid och datum, så det känns skönt.
Och jag längtar som en tok på min klänning!!! Har väntat lite drygt 3 månader nu, och det skulle ta ca 3 månader... Suck. Jag vill prova den NU!!! Har ju inte ens provat den i rätt färg.
Jag har hittat ett par skor som jag funderar på. Vad tror ni om dem tillsammans med min klänning?? Båda finns i galleriet... Skulle vara tacksam att få höra vad ni tycker...