Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 Nr 3

Ja hon är helt otrolig.. I lööööv her!
    www.brudklanningar.nu

Miss Moneypenny skrev 2009-02-17 09:43:40 följande:

Åh, vad snällt! Vart har du köpt den nånstans?
  • MulleNuh

Ja nu har jag måttat och skickat in dom igen till henne! Blir lite annorlunda denna gång. Ska ha lite mer vidd på kjolen också.

• MulleNuh

Nu har jag beställt en ny klänning! Hoppas den blir bra..

• MulleNuh

Ja detta med vikten!!

Jag fick ju barn för 10 månader sen. Har väl nu gått ner ca 25 kilo. Trodde jag var rät tnöjd när jag beställde min klänning i slutet av december och trodde jasg hade samma mått. Men igår när jag måttade igen så hade magen minskat med 7 cm!! På den korta tiden.

• MulleNuh

nää 30 har jag gått ner ju.. Knäpp jag e.. Vägde 100 när hon kom och nu 69.

Ja det blir samma överdel som jag har nu men en större kjol med lite släp..

• MulleNuh

Åhh tack!! Ja jag har gjort dom helt själv. Skrev allt i InDesign och sen skrev jag ut dom på ett lite tjockare, finare benvitt papper. Det var superenkelt..

Miss Moneypenny skrev 2009-02-18 10:49:36 följande:

Oj, vad bra! Jag hoppas att jag kommer vara lika duktig om jag får barn.Förresten, gillar verkligen era inbjudningskort. Har ni gjort dem själva? I såna fall, har ni lämnat till tryckeri eller skrivit ut själva? Vi har gjort klart inbjudningskorten men vill bara lämna in på tryckeri. Vet inte riktigt vart vi ska vända oss. Nåt tips?
  • MulleNuh

Njae det röda pappret är inte blankt! Men sidenbandet är ju lite blankt.

Miss Moneypenny skrev 2009-02-18 12:16:49 följande:

Hur fick du det röda att blir så blankt? Köpte du färdigt sånt papper och klistrade på det vita?
  • MulleNuh

Jo det blev bra tycker jag! Har fått suuupermycket komplimanger för dom.. *stolt*

• MulleNuh

Hjälp!!! Ja gud va tiden går.. Vi har 107 dagar räknade jag nyss ut!
    Det känns som det var för 3 veckor sen man bestämde sig för att vi skulle gifta oss.. Men det har ju gått nästan 7 månader.

laris skrev 2009-02-26 08:45:38 följande:
    Halloj tjejer!!! Idag är det 120 dagar kvar till vårt bröllop. Blir nervös bara jag tänker på det =)
  • MulleNuh

Jo det är beställt igen. Jag är svinigt nervös för hur den ska bli!
    Vet inte vad jag gör om denna också blir fel!!!

Miss Moneypenny skrev 2009-02-26 09:46:25 följande:

Hur går det för er och hur går det med din klänning? Verkar det bli bra till slut?
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3